زمان خبر:26 ثانیه قبل

فرهنگ لغت Merriam-Webster، یکی قدیمی‌ ترین ناشرهای فرهنگ لغت ایالات متحده، بخشی را برای رمزارزها اختصاص داده است. از میان عبارات جدید اضافه شده، “altcoin” و “metaverse” شاید مرتبط ترین موارد اضافه شده برای علاقه مندان به رمزارزها باشد.

این ناشر تقریباً 20000 رمزارز در گردش را به عنوان «آلت کوین» تعریف کرد که « جایگزینی برای رمزارزهای اصلی موجود و به ویژه بیت کوین در نظر گرفته می‌شوند.»

این تعریف ممکن است برای طرفداران افراطی اتریوم خوشایند نباشد، زیرا سال‌ ها استدلال می‌ کردند که اتریوم، در مقابل بیت کوین دیگر یک آلت‌ کوین نیست. چرا که دومین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار همچنان در جهت فعالیت توسعه‌ دهندگان، حجم کارمزدها، امور مالی غیرمتمرکز و سایر معیارها، جامعه رمزارزها را رهبری می‌ کند.

با توجه به لیست افزوده‌ های این ناشر در سپتامبر (شهریور)، “metaverse” یک “محیط مجازی پایدار است که امکان دسترسی و قابلیت همکاری چندین واقعیت مجازی فردی را فراهم می‌کند.” این تعریف برخلاف «فضای قابل لمس» است که رسماً به عنوان «دنیای فیزیکی و محیط زیست» تعریف می‌ شود، به ویژه تفاوت هایی با دنیای مجازی اینترنتی نیز دارد.

مهر تأیید فرهنگ لغت بر واژه ای، ممکن است نامفهمومی یک عبارت را برای عموم مردم شفاف کند.

مارک زاکربرگ، که سال گذشته نام شرکت خود را بر اساس این مفهوم تغییر داد، قبلاً متاورس را به عنوان “اینترنت تجسم یافته که می توانید در آن تجربه هایی داشته باشید، نه اینکه فقط به آن نگاه کنید” تعریف کرده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: decrypt.co

منبع