زمان خبر:7 دقیقه قبل

ادی ون در والت (Eddie van der Walt)، کارشناس بازار بلومبرگ، معتقد است که سال ۲۰۲۱ شاهد یک پیشرفت واقعی برای ارزهای دیجیتال بوده، زیرا کریپتو به “بخشی از پایه های مالی” تبدیل شد.

کریپتو در مقایسه با چند سال پیش بیشتر مورد علاقه موسسات شده است
در مقایسه با همین چند سال پیش، زمانی که موسسات و کارشناسان مالی می‌گفتند بیت‌کوین و سایر رمزارزها «به صفر می‌رسند» و «بی‌ارزش» هستند، وضعیت بسیار تغییر کرده است. در سال ۲۰۲۱، صنعت کریپتو شاهد ورود چندین ETF بود، از جمله اولین ETF مبتنی بر معاملات آتی بیت‌کوین در ایالات متحده که توسط SEC تأیید شد. علاوه بر این، این کارشناس می‌گوید که چندین IPO در فضای کریپتو وجود داشته است که یکی از آنها صرافی Coinbase است.

والت تأیید کرد که اکنون یک زیرساخت کامل وجود دارد که به مؤسسات مالی اجازه می دهد تا با مقادیر زیادی سرمایه وارد این فضا (و به ویژه بیت کوین) شوند.

به این دلایل خاص، ادی ون در والت تاکید کرد، سال ۲۰۲۱ یک پیشرفت واقعی برای ارزهای دیجیتال بوده و آینده روشنی را برای این فضا رقم زد.

“ورود به سال های نوجوانی برای ارزهای دیجیتال”: کاردانو و اتریوم
والت معتقد است که در سال ۲۰۲۲، ما “معنای واقعی رمزارزها، چیستی و کاربرد آنها را درک می کنیم.

به طور خاص، والت از بلاک‌چین‌های سطح بالایی مانند کاردانو و اتریوم نام برد و گفت که آن‌ها «فضای NFT را در اختیار گرفته‌اند و از نظر کاری که می‌خواهیم با ارزهای دیجیتال انجام دهیم، کمی به جلو حرکت کرده‌اند».

مقررات ایالات متحده یک خطر بزرگ برای ارزهای دیجیتال است
از آنجایی که رگولاتورها فقط در حال بیدار شدن برای تصمیم گیری در مورد نحوه مدیریت فضای کریپتو هستند، به ویژه در ایالات متحده، والت مقررات را یک خطر بزرگ برای کریپتو نامید، زیرا در حال حاضر نوعی واسطه گری نظارتی بین دارایی‌های کریپتو و معمولی وجود دارد. و به گفته کارشناس بلومبرگ، این می تواند در کوتاه مدت برای ارزهای دیجیتال منفی باشد.

با این حال، در چشم انداز بلندمدت، مقررات مربوط به دارایی های کریپتو خوب خواهد بود، زیرا به سرمایه گذاران بیشتری – اعم از نهادی و خصوصی – اجازه می دهد تا با آنها درگیر شوند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع