زمان خبر:41 ثانیه قبل

MetaPax یک پلتفرم پخش زنده است که قصد دارد گام بعدی را در ادغام واقعیت با متاورس بردارد. این پلتفرم استفاده از عینک های هوشمند و دستگاه های مشابه را برای ایجاد سطح بالاتری از تجربه و تعامل در فضای پخش زنده معرفی می کند.

پلتفرم پخش زنده دو نوع کاربر در اکوسیستم را شامل می شود: Paxers و Beholders. پخش کننده های زنده متاپکس به عنوان “Paxers” شناخته می شوند. آن ها توسط مخاطب برای انجام وظایف خاص استخدام می شوند که به آن ها “بینندگان” (Beholders) گفته می شود.

تماشاگران می‌توانند کارهای ساده‌ای مانند خرید یک دسته گل برای یکی از عزیزانشان، چیدن خواربار و یا حتی سفارش کالا به آن ها را انجام دهند. از سوی دیگر، آن‌ها همچنین می‌توانند وظایف پیچیده‌ای مانند استخدام Paxer به عنوان راهنمای تور، شرکت در کنفرانس‌ها یا راهنمایی از راه دور را از جمله موارد دیگر اختصاص دهند. علاوه بر این، Beholders می‌توانند برای کارهایی که نیاز به کنترل یا مدیریت انسان‌های دیگر دارند، نظر دهند و Paxers را مدیریت کنند.

جنبه منحصر به فرد متاپکس عینک های هوشمند و سایر دستگاه های پوشیدنی است که توسط Paxers استفاده می شود. از طریق این دستگاه ها، Beholders می توانند Paxers را استخدام کنند و وظایف را از دیدگاه اول شخص تجربه کنند. در نتیجه، این پلتفرم سطح بی نظیری از غوطه وری و تعامل را به تجربه پخش زنده اضافه می کند.

Paxers می توانند فعالیت خود را به صلاحدید خود کسب درآمد کنند. آن‌ها می‌توانند برای کارهای خاص، چه ثابت یا ساعتی، قیمت تعیین کنند و حتی مدل‌های مختلف کسب درآمد را انتخاب کنند. این کارها شامل مدل‌های اشتراک، پرداخت به ازای هر کار یا جریان‌های رایگان با مدل اهدایی است. متاپکس به طور خودکار وجوه را از حساب Beholder پس از تکمیل کارها برداشت می کند.

متاپکس برای هر تراکنش انجام شده در پلتفرم نیاز به استفاده از توکن ابزار خود، بنام توکن MTP دارد. کاربران برای هر تراکنش انجام شده در این پلتفرم مانند استخدام Paxers، ارسال کمک های مالی و پرداخت هزینه های پخش زنده، 20درصد کارمزد می پردازند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: Coinquora

منبع