زمان خبر:3 ثانیه قبل

شورای استاندارد سازی تبلیغات هند، (ASCI) چهارشنبه “راهنمای تبلیغات و ارتقای دارایی ها و خدمات دیجیتالی و مجازی” را منتشر کرد. ASCI توضیح داد که دستورالعمل‌ها برای همه تبلیغات مربوط به دارایی‌های دیجیتال (VDA) که معمولاً به عنوان محصولات رمزارزی یا NFT شناخته می‌شوند، قابل اجرا است.

رئیس ASCI Subhash Kamath توضیح داد:

“قبل از تنظیم این دستورالعمل‌ها، چندین دور گفتگو با دولت، تنظیم‌کننده‌های بخش مالی و سهامداران صنعت داشتیم.”

اولاً، همه تبلیغات مرتبط با رمزارزها باید دارای سلب مسئولیت باشند که بیان می‌کند: “محصولات رمزارزی و NFT‌ها ثبت شده نیستند و می‌توانند بسیار خطرناک باشند. ممکن است هیچ رجوع نظارتی برای ضرر ناشی از چنین معاملاتی وجود نداشته باشد.” مقامات تبلیغاتی هند خاطرنشان کردند که دستورالعمل‌ها توضیح می‌دهند که چگونه سلب مسئولیت باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود که “برای یک مصرف‌کننده عادی برجسته و غیرقابل چشم پوشی باشند.”

دوما، دستورالعمل ها به تفصیل:

کلمات “ارز”، “اوراق بهادار”، “محافظ” و “سپرده‌گذاران” را نمی‌توان در تبلیغات محصولات یا خدمات VDA استفاده کرد زیرا مصرف‌کنندگان این عبارات را با محصولات تحت نظارت مرتبط می‌دانند. علاوه بر این، در تبلیغات یک فرد خردسال یا فردی که به نظر می رسد خردسال است، نمایش داده نشود.

تبلیغات نه باید ادعا کنند که راه حلی برای پول یا مشکلات دیگر هستند و نباید وعده افزایش تضمینی سود در آینده را بدهند. “اطلاعات مربوط به عملکرد گذشته نباید به صورت جزئی یا جانبدارانه ارائه شود. سازمان مدیریت تبلیغات با اشاره به اینکه تبلیغات نباید خطرات مرتبط با طبقه دارایی را کم اهمیت جلوه دهد، نوشت: “محصولات VDA را نمی توان با هیچ طبقه دارایی دیگری که تحت نظارت است مقایسه کرد.”

این دستورالعمل ها همچنین به تأیید افراد مشهور می پردازد. ASCI، توضیح داد: “مشهورها یا شخصیت های برجسته ای که در تبلیغات VDA ظاهر می شوند باید مراقب باشند تا اطمینان حاصل کنند که در مورد اظهارات و ادعاهای مطرح شده در تبلیغات دقت لازم را انجام داده اند تا باعث گمراهی مصرف کنندگان نشوند.”

دستورالعمل‌ها برای همه آگهی‌هایی که از اول آوریل 2022 (12 فروردین) منتشر می‌شوند، اعمال خواهد شد.

ASCI خاطرنشان کرد: “تبلیغ‌کنندگان و صاحبان رسانه‌ها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که همه تبلیغات قبلی نباید در مالکیت عمومی ظاهر شوند، مگر اینکه با دستورالعمل‌های ذکر شده مطابقت داشته باشند.”

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: bitcoin.com

منبع