زمان خبر:17 ثانیه قبل

ارز دیجیتال victoria va، یک MMORPG مبتنی بر بلاک چین در واقعیت مجازی با گرافیک واقعی ساخته شده بر روی Unreal Engine است که توسط کاربران آن ایجاد شده و متعلق به آن است. کل جهان به گونه‌ای ساخته شده است که یک پلتفرم جهانی برای همه واقعیت‌های مجازی، بازی‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز باشد و به طور جمعی یک Metaverse(یک قلمرو مجازی مشترک، اینترنت سه بعدی) ایجاد کند. در دنیای ویکتوریا(VR)، بازی‌ها، ماموریت‌ها، ماجراجویی بی‌پایان، گالری‌های مجازی و مارکت های بزرگ ویکتوریا وجود خواهد داشت که در آن‌ها می‌توانید NFT را به صورت سه بعدی مبادله کنید! علاوه بر این، کاربران برای هر یک از فعالیت های خود در دنیای VR پاداش دریافت خواهند کرد.

بنیان گذاران ارز دیجیتال ویکتوریا(VR)

ارز دیجیتال ویکتوریا VR، توسط مدیر عامل Ondřej Dobruský و Adam Bém ایجاد شد. Ondřej Dobruský یک متخصص با بیش از 16 سال تجربه در ایجاد فناوری های جدید دارد که از این 16 سال، در حدود 11 سال مدیریت مونتاژ را بر عهده داشت. Adam Bém یک کارآفرین فناوری، متخصص در زمینه بلاک چین و تبلیغ کننده فضای مجازی است. علاوه بر این، وی در زمینه امنیت سایبری نیز فعالیت کرده است.

 

کاربردهای توکن ویکتوریا(VR)

توکن‌های ویکتوریا (VR) توکن‌های کاربردی بومی هستند و تنها ارز قابل قبول در دنیای ویکتوریا VR خواهند بود. از جمله کاربردهای توکن VR می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-استیکینگ
اقتصاد ویکتوریا VR به یک اقتصاد خودپایدار تبدیل خواهد شد. کسب‌ و کارهای سنتی مکان‌هایی را برای خود در Victoria VR ایجاد می‌کنند، جایی که می‌توانند کالاها و خدمات دیجیتال و دنیای واقعی خود را بفروشند و تبلیغ کنند. آنها ایجاد مدل‌های کسب‌وکار جدید و نسل جدیدی از کارآفرینان دیجیتال را امکان‌پذیر می‌سازند و موانعی را که برای ارائه کالاها و خدمات نوآورانه به جامعه جهانی ویکتوریا VR وجود دارد، از بین می‌برند. ویکتوریا جهانی VR جایی خواهد بود که مردم برای کار، استراحت و بازی یاد خواهند گرفت.

-دائو(DAO)
دائو یک سازمان مستقل غیرمتمرکز است که ویکتوریا از طریق رای گیری مدیریت می کند. پس همه می توانند در تصمیم گیری درباره آینده ویکتوریا VR مشارکت می کنند. همه دارندگان توکن‌های VR و سرزمین‌های واقعیت مجازی، بخشی از DAO خواهند بود و حق دارند در هر رأی‌گیری درباره عملکرد ویکتوریا(VR) شرکت کنند.

-خرید زمین های VR
-خرید همه دارایی ها
دارایی های دیجیتال (اقلام، ساختمان ها، منابع، پوشیدنی ها، خدمات، بلیط ها، دوره ها، هنر)

-خرید موقعیت اصلاحی
این موقعیت ها می‌تواند برای شما درآمد غیرفعال ایجاد کند که از جمله این موقعیت ها می توان به تبلیغات، حمل و نقل و اجاره اشاره کرد.

Victoria VR، معامله NFTها را با مارکت بزرگ VR به سطح بعدی ارتقا می دهد و یک NFT برای سازندگان، کلکسیونرها و معامله گران ایجاد می کند. در اصل مارکت بزرگ VR یک بازار غیرمتمرکز است که بر روی قراردادهای هوشمند کار می کند. کاربران می توانند به معنای واقعی، هر چیزی را در این بازار معامله کنند. علاوه بر این می توان کاراکترهای جدیدی را مستقیماً در مارکت بزرگ VR ایجاد کرد که قبلا هرگز ارائه نشده است.

 

ویژگی های ارز دیجیتال ویکتوریا؛ اولین Orion SolarFlare
Orion SolarFlare راه‌حل راه‌اندازی DeFi است که دسترسی IDO را منحصراً برای دارندگان ORN باز می‌کند. ویکتوریا اولین متاورس واقع گرایانه در فضای مجازی است که کابران می توانند از آن استفاده کنند. فضای مجازی به گونه‌ای ساخته شده است که یک پلتفرم جهانی برای همه واقعیت‌های مجازی، بازی‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز باشد و یک متاورس است که یک فضای مجازی در اینترنت سه بعدی ایجاد می کند.

در دنیای ویکتوریا VR، بازی‌ها، ماموریت‌ها، ماجراجویی بی‌پایان، گالری‌های مجازی و مارکت بزرگ VR وجود خواهد داشت که در آن‌ها می‌توانید NFTها را به صورت سه بعدی مبادله کنید. کاربران برای هر یک از فعالیت های خود در دنیای VR پاداش دریافت می کنند. Victoria VR در حال ساخت متاورس جدیدی از تعاملات چند بعدی است که در آن کاربران قادر خواهند بود به صورت تعاملی با محتوای دیجیتالی بی پایان غوطه ور شوند. متاورس ویکتوریا VR جایی خواهد بود که مردم برای کار، استراحت، یادگیری، بازی و در نهایت زندگی استفاده کنند.

Victoria VR یک DAO است که در حال رشد و گسترش است و توکن Victoria VR برای اداره آن استفاده می شود و یک اقتصاد انگیزشی بی پایان ایجاد می کند که به کاربران و سهامداران فعال پاداش می دهد. کاربران برای فعالیت‌های خود (ماموریت‌ها، بازی‌های کوچک، کاوش در جهان، ایجاد، ساختن و غیره) پاداش دریافت می‌کنند. این یک مدل Play-2-Earn بوده اما چشم انداز آینده این است که این مدل را به یک مدل Live-2-Earn تبدیل کرده و دنیایی پهناوری ایجاد کنیم که در آن افراد کار و استراحت کنند، یاد بگیرند، بازی و در نهایت زندگی کنند. توکن VR همچنین می تواند برای خرید زمین های VR استفاده شود.

علاوه بر این، می توان در ارز دیجیتال ویکتوریا VR، استیکینگ با 20% APY انجام داد. علاوه بر این، 50٪ از تمام مواردی که ویکتوریا VR برای فروش دارایی های درون بازی به دست می آورد، به استخر جوایز باز می گردد و تضمین می کند که استخر پاداش ها بی انتها است.

منبع