زمان خبر:11 ثانیه قبل

صندوق سرمایه گذاری چند استراتژی بلاک چین اولد فشن ریسرچ(Old Fashion Research) به اختصار OFR اولین صندوق خود را به پایان رساند. OFR به رهبری چندین مدیر سابق بایننس در سال اول خود در بیش از 50 پروژه بلاک چین سرمایه گذاری کرد.
طبق یک اعلامیه، Old Fashion Research اکنون از حالت مخفی کاری خارج شده است، که در آن از زمان تاسیس خود در اواخر سال 2021 در حال فعالیت بوده است. از آن زمان، OFR در بیش از 50 شرکت در بازارهای مختلف، مانند شبکه وو(WOO)،Genopets، متاورس مگنا، متادربی و زتاچین سرمایه گذاری کرده است.
این صندوق توسط لینگ ژانگ(Ling Zhang)، معاون سابق ادغام و تملک و سرمایه گذاری در بایننس و وین فو(Wayne Fu)، رئیس سابق توسعه شرکت بایننس تأسیس شد. جیانگ شین “JX” که معاملات بزرگ سرمایه گذاری Binance Labs و Launchpad را رهبری کرد، ریاست بازوی سرمایه گذاری OFR را بر عهده دارد. ژانگ گفت:
ما مشتاقیم که به دنبال بنیان‌گذارانی باشیم که دیدگاه بلندمدت و اشتیاق مشابهی برای صنعت کریپتو داشته باشند و مصمم هستیم که با آنها رشد می کنیم.

OFR از تعدادی از شرکای محدود عمده از داخل و خارج از صنعت کریپتو سرمایه جمع آوری کرد. سرمایه‌گذار اصلی پلتفرم بازی Wemix است که توسط شرکت پیشرو بازی Wemade پشتیبانی می‌شود. سایر حامیان برجسته عبارتند از Gang Wang، JUE Capital، که سرمایه گذار بنیانگذار DiDi و کیف پول رمزارزی SafePal بود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع