در این مطلب ، با نوجوانی آشنا می شوید که «موجودی حساب بانکی» او بیشتر موجودی حساب بانکی شماست. او یک کارشناس رمزارزها است که توکن های غیر مثلی(NFTها) متعلق به او با ارزشی بیش از 3 میلیون پوند معامله شده است.

بنیامین احمد(Benyamin Ahmed) زمانی که تنها پنج سال داشت از پدرش علم برنامه نویسی را یاد گرفت و بلافاصله به آن علاقه مند شد.

بیت کوین در سال گذشته شروع به نوسان در محدوده قیمت ثابتی کرد. در آن زمان، بنیامین مجموعه NFT های خود با شکل نهنگ منتشر کرد. NFT ها یک نوع آثار هنری دیجیتال بی نظیری هستند که قابلیت خرید و فروش دارند.

نهنگ های رنگارنگ پیکسلی بنیامین  برای نخستین بار تنها در عرض چند ساعت به فروش رسید که در اثر آن ، 110000 پوند درآمد حاصل شد. درآمد حاصل شده بنیامین از NFT ها به همراه سایر سرمایه گذاری های او، در عرض چند ماه به 750,000 پوند افزایش یافت.

این درحالیست که این پسر بچه مدرسه ای یک حساب بانکی برای خود ندارد و حتی یک پوند از دارایی های خود برداشت نکرده است.

همه ی دارایی های بنیامین در رمزارزی به نام اتریوم ذخیره شده است که برخی معتقدند این نوع سرمایه گذاری ها می توانند در عرض چند ثانیه بی ارزش شوند.

بنجامین که در دانشگاه آکسفورد در زمینهNFT ها سخنرانی کرده است ، از آینده این رمزارز مطمئن است و برای آینده خود ثروت عظیمی را آماده می کند.

 

screenshot i.dailymail.co .uk 2022.03.07 10 46 56 300x300 - پسر بچه 12 ساله ای که از فروش NFTهای خود،  یک میلیون دلار درآمد کسب کرد

screenshot i.dailymail.co .uk 2022.03.07 10 47 04 300x300 - پسر بچه 12 ساله ای که از فروش NFTهای خود،  یک میلیون دلار درآمد کسب کرد screenshot i.dailymail.co .uk 2022.03.07 10 47 11 300x300 - پسر بچه 12 ساله ای که از فروش NFTهای خود،  یک میلیون دلار درآمد کسب کرد screenshot i.dailymail.co .uk 2022.03.07 10 47 19 300x300 - پسر بچه 12 ساله ای که از فروش NFTهای خود،  یک میلیون دلار درآمد کسب کرد

این نوجوان نابغه قصد دارد دارایی های خود را در همان جایی که است ، حفظ کند زیرا به گفته بنیامین ، او در واقع سخت در تلاش است که با موفقیت در این زمینه مهارت ها و تجربه لازم را کسب کند.

در مجموع، مجموعه NFT های بنیامین که بارها و بارها توسط افراد دیگر به فروش رسانده می شود ، در کل با ارزشی بالغ بر 5 میلیون دلار معامله شده است.

محبوبیت این NFT ها روز به روز به رشد خود ادامه می دهد.

بنیامین در این باره عنوان کرد که دوستانم در مدرسه می‌دانند من در چه عرصه ای فعالیت می کنم.  از این رو ، من را مورد تعریف و تمجید قرار می دهند.

“با این حال ، فکر نمی کنم همه از این عرصه سر در بیاورند.”

“اما بسیاری هم اکنون از اتفاقات زندگی من خبردار هستند و این مسئله من را خوشحال می کند که می‌بینم افراد بسیاری به خاطر من در زمینه NFT مطالبی را یاد می گیرند.”

“من همچنان به دنبال دعوت افراد زیادی به این عرصه هستم.”

بنیامین با اشاره به علائق خود که او را میلیونر کرده است ، عنوان کرد:
“دنیای رمزارزها و NFTها ، آینده روشنی دارند.”

“به نظر من در هر صنعتی، نسخه های دیجیتال همیشه بهترین کارایی را به دنبال دارند.”

وی افزود: “هرکسی می‌تواند به این عرصه وارد شود ، مهم نیست که شما یک پناهنده باشید ویا یک فرد ثروت مند که در عمارت مجلل زندگی می کنید.”

” همه در این عرصه ، از حقوق و مجوزهای یکسانی برخوردار هستند.”

بنیامین و برادرش، یوسف که 13 سال دارد ،برنامه نویسی را زمانی که تنها 5 سال داشتند از پدرشان یاد گرفتند.

screenshot i.dailymail.co .uk 2022.03.07 10 45 10 300x200 - پسر بچه 12 ساله ای که از فروش NFTهای خود،  یک میلیون دلار درآمد کسب کرد

مهرین احمد( Meherin Ahmed)، مادر بنیامین و یوسف، یک معلم مدرسه در مقطع ابتدایی است. با اینکه خانم احمد در عرصه فناروی فعالیت نمی کند ، اما پسرانش را مورد حمایت قرار داده و برایشان الهام بخش بوده است.

پدر بنیامین و یوسف روزانه برای آنها تکالیفی در رابطه با برنامه نویسی تعیین می کند.

NFT ها دارایی های دیجیتال منحصر به فردی هستند که به صورت آنلاین از طریق رمزارزها به خرید و فروش می رسند و محبوبیت آنها طی ماه های اخیر به شدت افزایش یافته است.

این درحالیست که بزرگسالان برای درک NFTها با چالش مواجه می شوند و بنیامین در سنین نوجوانی وارد این عرصه شده است.

بنیامین پس از خرید و فروش چندین NFT ، مجموعه NFT های متعلق به خود را با نام Weird Whales در ژوئیه 2021(تیر-مرداد) منتشر کرد.

3,350 عدد NFT با رنگ های مختلف و با شکل نهنگ های پیکسلی در ابتدا هر کدام با قیمت 60 دلار به فروش رسیدند.

اما با رشد تقاضا، قیمت آنها نیز افزایش یافت. شایان ذکر است که برخی از این NFT ها تا سقف20,000 دلاری فروخته شدند.

در مجموع، کلکسیون نهنگ های بنیامین با ارزشی بالغ بر 5 میلیون دلار معامله شد.

هر بار که NFT های بنیامین به فروش میرسد ، او از فروش آنها حق کمیسیون دریافت می کند.

بنیامین همچنین از معاملات NFT های سایر افراد و افزایش ارزش اتریوم درآمد کسب می کند.

دارایی بنیامین درحال حاضر یک میلیون دلار ارزش دارد که معادل حدود 750 هزار پوند است.

حدود 70 درصد از ثروت او در رمزارزی به نام اتریوم ذخیره شده است. مابقی نیز در قالب دارایی های NFT نگه داری می شود.

پدر بنیامین عنوان کرد : “بنیامین به هیچ عنوان به دنبال کسب درآمد و پول نبود، بلکه او همیشه به دنبال کسب دانش بود. البته کسب درآمد نیز یک امتیاز محسوب می شود.”

“او هرگز هیچ پولی را نقد نکرده است، بنابراین ممکن است ثروت او ناگهان صفر شود. با این حال ،اکثر تحلیلگران معتقدند که اینطور نخواهد بود.”

screenshot i.dailymail.co .uk 2022.03.07 10 45 20 200x300 - پسر بچه 12 ساله ای که از فروش NFTهای خود،  یک میلیون دلار درآمد کسب کرد

بنیامین قصد دارد در نهایت پول خود را از رمزارز به پوند تبدیل کند و کسب و کار خود را راه اندازی کند.

بنیامین همچنین افزود: “به محض اینکه از خواب بیدار می شوم، به طبقه پایین می روم که توییتر، دیسکورد (Discord) و آخرین اخبار NFT و رمزارزها را چک کنم.”

“من تلفنم را به مدرسه ویا اتاق خوابم نمی برم، از این رو ، اوقات فراغت بسیاری را در اختیار دارم.”

“بعد از مدرسه، معمولاً چند ساعتی را صرف انجام تکالیف درسی می‌کنم، سپس دوباره به توییتر و Discord می‌روم که دنیای NFT ها را بررسی کنم.”

بنیامین در حال حاضر به همراهی سایر طراحان NFT بر روی طیف جدیدی از NFT ها با نام Heroes کار می کند.

پدر بنیامین عنوان کرد:

“من همیشه می گویم اگر کاری را انجام دهید که به آن علاقه دارید، آن کار برایتان سنگین نخواهد بود و عاشق انجام آن کار می شوید.”

 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: dailymail.co.uk

منبع