زمان خبر:9 ثانیه قبل

پروتکل Alf اخیرا چندین مشارکت استراتژیک با صندوق ها(VC) امضا کرده است. چنین مشارکت هایی به توسعه آینده پروتکل کمک خواهد کرد. اکوسیستم Alf با تلاش‌های مستمر تیم، شرکای استراتژیک، VCها و جامعه که با هم کار می‌کنند، به بهبود خود ادامه خواهد داد.
Alf پروتکلی برای استقرار سرمایه در سولانا به منظور تامین نقدینگی و فارمینگ بازده، با و بدون حاشیه تا 200 برابر است. با ارائه‌دهندگان نقدینگی روشی آسان برای کسب درآمد، آنها را قادر می‌سازند تا ارزش کل شبکه را با تسهیل استقرار سرمایه افزایش دهند. این شرکت اکنون یک استارت‌آپ با پشتوانه سرمایه‌گذاری است که از چندین مشارکت استراتژیک بهره می‌برد. VCهای سرمایه گذاری شده از جمله ZenCapital، DustVentures، DibVentures و Scorpio به توسعه آینده این پروتکل کمک خواهند کرد.

Zen Capital
Zen Capital یک سرمایه گذاری ارز دیجیتال است که یکی از فعال ترین ها در این فضا است. امور مالی غیرمتمرکز، متاورس و بازی های مبتنی بر بلاک چین از جمله حوزه هایی هستند که این شرکت در سال های اخیر در آنها سرمایه گذاری کرده است. این صندوق به شدت به آینده اقتصاد دیجیتال علاقه مند است. نمونه کارها: ertha، spellfire، solchicks، readyplayerdao و 20 مورد دیگر.

صندوق Dust
Dust Ventures یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر است که در استارت آپ های ارزهای دیجیتال و پروژه های امیدوارکننده سرمایه گذاری می کند. آنها در مراحل اولیه و زمانی که بیشتر به آن نیاز است پشتیبانی می کنند. Dust Ventures راهنمایی های مجربی را برای کارآفرینان آینده دار ارائه می دهد که روی پروژه های پیشگامانه در فضای ارزهای دیجیتال کار می کنند.

صندوق Dib
DIB Ventures یک شرکت سرمایه گذاری است که منحصراً بر روی فناوری بلاک چین و اکوسیستم ارز دیجیتال متمرکز شده است. با تیمی متشکل از کارشناسان بلاک چین و ارزهای دیجیتال متعهد به شناسایی، تحقیق و تامین مالی مخرب ترین شرکت ها در این فضا هستند.

صندوق Scorpio
Scorpio VC یک شرکت مدیریت دارایی پویا، سازگار و جوان است. علاوه بر سهام هنگ کنگ و معاملات سهام ایالات متحده، این شرکت همچنین دارای صندوق‌های کمی کوتاه‌مدت (که هنوز برای مجوز A-share درخواست می‌کند)، دارایی‌های دیجیتال، توسعه محصول بلاک چین، تجارت الکترونیک، فرهنگ، ارتباطات، توسعه املاک و مستغلات، و پروژه های اقتصاد واقعیرا نیز اداره می‌کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:bitcoinist

منبع