زمان خبر:1 دقیقه قبل

مدونا، ملکه بلامنازع پاپ، در اینستاگرام اعلام کرد که با خرید یک توکن غیر قابل تعویض Bored Ape وارد Metaverse شده است.

NFT که توسط این فوق ستاره به دست آمده است، یک میمون به ظاهر خسته را نشان می دهد که کلاه چرمی مشکی الهام گرفته از BDSM بر سر دارد. این خرید با شخصیت این ستاره 63 ساله پاپ که به خاطر اشعار و اجراهای تحریک آمیزش شناخته شده است،مطابقت دارد.

در پست خود، او از سرویس نگهداری ارزهای رمزنگاری شده MoonPay که NFT های Bored Ape را با قیمتی ممتاز خریداری می کند تا بعداً آنها را به مشتریان مشهور مرفه ارائه دهد، ابراز قدردانی کرد.

طرفداران این ستاره پاپ تحت تأثیر ورود مدونا به NFT قرار نگرفتند. یکی از کاربران نوشت: «لطفا این را حذف کنید». یکی دیگر از طرفداران ستاره پاپ را ترغیب کرد که میراث موسیقی بی بدیل خود را با ترویج پروژه های ارز دیجیتال مشکوک از بین نبرد. بیشتر نظرات، احساسات رو به رشد ضد NFT را منعکس می کند. کاربر دیگری شکایت کرد: “مدونا. من همیشه تو را تحسین کرده ام، اما این بسیار ناامید کننده است.”

مدونا با پیوستن به موسیقیدانانی مانند جاستین بیبر و امینم، برجسته‌ترین سلبریتی است که تاکنون به ترند NFT پیوسته است. اگرچه او در دهه گذشته موفقیت تجاری کمی داشته است، اما با بیش از 300 میلیون واحد فروش در سراسر جهان، موفق ترین هنرمند زن تمام دوران است. پس از آن که در اواسط دهه 80 با آلبوم “Like a Virgin” که به گواهی الماس دست یافت، ثروتمند شد، توانست برای چندین دهه در صدر صحنه موسیقی پاپ باقی بماند. علیرغم کاهش محبوبیت در ایالات متحده، مدونا در اواسط دهه 2000 موفق شد در آلبوم دیسکوی الکتروپاپ خود “اعترافات در یک طبقه رقص” در صدر جدول در سراسر اروپا قرار گیرد.

در سال 2018، ستاره پاپ با شرکت بلاک چین ریپل برای جمع آوری کمک های مالی برای کودکان یتیم در میامی شریک شد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:utoday

 

منبع