زمان خبر:3 دقیقه قبل

پلتفرم بازی Splinterlands با همکاری Loak و Waka Flocka Flame، مجموعه منحصر به فرد NFT خود را تنها در 30 ثانیه فروخت. نتیجه همکاری این بازی بلاک چین با مرکز NFT های پوشیدنی و خواننده رپ، دارای کاربرد بیشتری در خارج از بازی است.

مجموعه Waka Flocka NFT دو عملکرد اصلی خواهد داشت: به عنوان یک کارت احضار قابل بازی در Splinterlands و به عنوان NFT های پوشیدنی در فیلترهای AR Snapchat در نسخه های “معمولی” و “طلایی” عرضه می شوند.

کارت احضار قابل بازی، به نام Waka Spiritblade، یک احضار کننده مرگ افسانه ای 3 هزینه ای با توانایی سم است. این قابلیت برای تمام هیولاهای کاربر در میدان اعمال خواهد شد. در نتیجه، این شانس 50 درصدی را برای آنها ایجاد می کند تا در هنگام ضربه به هیولاهای دشمن سم خود را وارد کنند. NFT های Waka Flocka فروخته شده، همه در سطح حداکثر خواهند بود.

دکتر جسی “اگرود” رایش(Dr. Jesse “Aggroed” Reich)، بنیانگذار و مدیرعامل Splinterlands، هیجان خود را در همکاری با Loak و Waka Flocka Flame به اشتراک گذاشت.

“NFT ها نوید «مالکیت واقعی دیجیتال» را دارند و بخش بزرگی از آن برای دارایی های درون بازی خریداری شده توسط بازیکنان است تا ارزش داشته باشند و خارج از بازی فروخته شوند. این تنها یکی از اولین نمونه‌های آینده امیدوارکننده است که ارزش پیشنهادی را برای گیمرها تغییر خواهد داد.”

در همین حال، موسس و مدیرعامل Loak، جیکوب سافار(Jacob Safar)، این مشارکت را گامی اساسی برای Loak برای ورود به اکوسیستم Play-to-Earn بیان کرد. Safar مشتاقانه منتظر فرصت هایی است که اکوسیستم در اختیار دارد.

مجموعه Waka Flocka NFT در مجموع 1000 نسخه NFT برای خرید در دسترس خواهد داشت. مرحله اول شامل 500 کارت خواهد بود که در فروشگاه Splinterlands فروخته می شود؛ 480 کارت فویل معمولی و 20 کارت فویل طلایی. در مرحله اول، کارت ها به قیمت 5000 SPS فروخته می شوند و 500 کوپن پس از خرید، شانس تبدیل شدن به نسخه طلایی را خواهند داشت.

اکنون که اولین 500 NFT فروخته شد، 500 NFT باقی مانده در ویترین فروشگاه AtomicHub متعلق به Splinterlands منتشر خواهد شد.

NFT را می توان به کیف پول های WAX منتقل کرد و وقتی صادر شد به عنوان یک ویدیوی فویل نقره ای و طلایی که سبک Waka Flocka را نشان می دهد عمل می کند. مالک NFT می تواند از این قطعه به عنوان فیلتر در استوری ها و پست های اسنپ چت استفاده کند.

Waka Flocka یک حامی شناخته شده NFT است که قبلا با پروژه هایی مانند Satoshi Art و Loak همکاری داشته است.

منبع