زمان خبر:3 ثانیه قبل

موضوع متاورس همچنان در حال پیشرفت می باشد.در پی آن امروز (19 ژانویه)(29 دی)، LINE ششمین کنفرانس سالانه توسعه دهندگان تایوانی “LINE TAIWAN TECHPULSE 2022” را به صورت آنلاین برگزار می کند و به طور رسمی اعلام می کند که اکوسیستم LINE در سال 2022 وارد عرصه متاورس می شود و NFT های متاورس را در اختیار عموم قرار می دهد. پیش بینی می شود طرح توسعه و موج اول خدمات آنلاین پلتفرم معاملاتی «DOSI» در سه ماهه اول سال جاری(زمستان 1400 و فروردین 1401) راه اندازی شود.
پس از انتشار پلتفرم بازارNFT در ژاپن در ژوئن سال گذشته(خرداد 1400)، LINE رسما اعلام کرد که پلتفرم DOSI ایجاد شده توسط بلاکچین و زیرمجموعه NFT لاین نکست(LINE NEXT) از 8 زبان پشتیبانی می کند و در سه ماهه اول در 180 کشور در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.ریشه شناسی نام DOSI از کلمه کره ای “شهر” گرفته شده است که نماد این است که سازندگان، شرکت ها و طرفداران در سراسر جهان می توانند به تنهایی یک حلقه اقتصادی مجازی در پلتفرم DOSI ایجاد کنند.

علاوه بر این، شرکت‌ها و سازندگان بین‌المللی نیز می‌توانند به راحتی فروشگاه‌های برند NFT و جوامع جهانی را بر روی این پلتفرم ایجاد کنند و می‌توانند پروژه‌های پشتیبانی از تولید NFT و بازاریابی جهانی را دریافت کنند. علاوه بر این، از طریق کیف پول اختصاصی NFT، کاربران عادی می توانند از کارت های اعتباری، پرداخت های دیجیتال یا ارزهای دیجیتال مختلف مانند اتریوم، بیت کوین و چین لینک برای انجام تراکنش ها و شرکت در فعالیت های اجتماعی استفاده کنند.

سه سرویس اصلی مورد انتظار که در موج اول پلتفرم DOSI راه‌اندازی می‌شوند عبارتند از: فروشگاه DOSI، کیف پول DOSI و پشتیبانی DOSI.
در میان آنها، فروشگاه DOSI به برندهای شرکتی الگوها یا APIهایی ارائه می دهد تا به سرعت بازار نام تجاری NFT خود را ایجاد کنند. کیف پول DOSI با پلتفرم انجمن یکپارچه شده است و کاربران می توانند از آن برای شرکت در فعالیت های مختلف متاورس استفاده کنند. در سه ماهه اول، پرداخت کارت اعتباری در اولویت قرار خواهد گرفت. پشتیبانی DOSI توسط تیم‌های فنی و بازاریابی LINE پشتیبانی می‌شود و خدمات فنی و محصولی را برای صاحبان مشاغل ارائه می‌کند تا در برنامه‌ریزی و عملکرد فروشگاه‌های NFT کمک کند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:iphonewired

منبع