زمان خبر:2 دقیقه قبل

مون(Moon) یک متاورس اقتصادی و اجتماعی است که بر پایه اکتشاف ماه استوار است. این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا زمین‌های NFT را بدست آورند، دنیای جدیدی را توسعه دهند، اقتصاد آن را پیش ببرند و حتی اسرار پنهان در نیمه تاریک ماه را کشف کنند.

اولین مجموعه مون از 1000 قطعه زمین NFT بالاخره امروز به فروش می رسد. با پیوستن به Moon Metaverse در طول دوره فروش خصوصی آن، شروع به کار کنید. در نتیجه، به زمین هایی که حاوی منابع بسیار کمیاب و ارزشمند است دسترسی پیدا کنید.

126000 قطعه زمین مجازی HEX NFT سطح ماه را تشکیل می دهند. هر HEX به مالکان اجازه می دهد تا در اقتصاد بازیکن محور Moon شرکت کنند. علاوه بر این، آنها را می توان با استفاده از رمز بومیاین متاورس،MOON، خریداری، فروخت، اجاره کرد و توسعه داد. در نهایت، ارزش HEX تحت تأثیر رویدادهای اقتصادی، سیاسی و نظامی در فضای ماه قرار می گیرد.

Moon به بازیکنان این امکان را می دهد که HEX های خود را کنترل، توسعه و گسترش دهند تا در جوامع کاملاً کاربردی در مستعمرات خود بسط دهند.

بازیکنان می توانند به صورت غیر فعال توکن های بازی را با به دست آوردن زمین NFT تولید کنند. این زمین ها می توانند خانه تعدادی کسب و کار با صدها بازیکن در حال کار و پرداخت مالیات به صاحبان آنها باشد. هر تراکنشی که در HEX اتفاق می‌افتد، درآمد برابری برای صاحب یا صاحبخانه ایجاد می‌کند.

در ماه، بازیکنان می توانند از طریق فعالیت های مختلف درون بازی، توکن های MOON را به دست آورند. این توکن‌ها را می‌توان برای پاداش

طولانی‌مدت نگه داشت، در صرافی‌های رمزنگاری فروخت، یا برای ادامه توسعه HEX به بازی بازگردانید.

با گسترش اکوسیستم ماه، تقاضا برای قطعات محدود زمین، منابع درون بازی و ابزارهای آن نیز افزایش می یابد.

بازیکنانی که دارای زمین‌های NFT Moon هستند، شاهد باز شدن بازی‌شان با طیف وسیعی از امکانات برای کسب درآمد خواهند بود. اکنون فرصتی است که یکی از اولین بازیکنانی باشید که به متاورس ماه می پیوندد.

اين مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئوليت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: Coinquora

منبع