زمان خبر:۱۴۰۰/۰۸/۳۰

توکن‌های غیر مثلی (NFT) همچنان فضای کریپتو را منفجر می‌کنند. در واقع، این NFT ها قبلاً رکورد فروش فوق العاده 43 میلیارد دلاری را در ماه گذشته ایجاد کرده اند. این ماه اولین متاورس NFT جهان که به طور کامل بر روی ماهواره زمین ساخته شده است، در حال حاضر در حال رونق گرفتن است. علاوه بر این، توسط شرکت بازی سازی Moon.ws توسعه یافته است.

Moon Metaverse با بسیاری از ویژگی های جالب ادغام شده است که کاربران و سرمایه گذاران می توانند از آن لذت ببرند. در مرحله اول، 26000 قطعه زمین مجازی HEX، که توسط NFT ها نشان داده شده اند، کل سطح ماه را پوشش می دهند. می توان آن را با استفاده از رمزارز ماه (MON) خرید و فروش، اجاره، و هرطور که بازیکن صلاح دید آن را توسعه دهد.

دوما، کاربران می توانند ماه را به عنوان یک تمدن کاملاً جدید توسعه دهند. به عنوان مثال، از ابتدا، افتتاح معادن و مشاغل، ساخت املاک و زیرساخت‌ها، و ایجاد ساختارهای سیاسی مورد نیاز برای اداره ی کشورهای ماه.

علاوه بر این، یک ساختار بازی برای کسب درآمد وجود دارد که به بازیکنان برتر برای برنده شدن در مسابقات، ایجاد ارزش در کشورشان، و غلبه بر رقبا از طریق جنگ‌ها، اتحادها و عملکرد اقتصادی برتر، پاداش می‌دهد. با تمام این ویژگی های شگفت انگیز که در بالا ذکر شد، مون واقعاً دنیای NFT را تکان خواهد داد.

همچنین، گیم پلی مون را می توان ترکیبی از بازی های استراتژیک مانند Age of Empires، Rise of Nations و SimCity توصیف کرد.

NFT های سطح ماه یک منبع نادر، غیرقابل تکرار و محدود هستند. کاربران می‌توانند ارزش دارایی‌های خود را با توسعه زمین‌ها به کشورهای اقتصادی، سیاسی و نظامی قابل دوام ماه افزایش دهند. همچنین، کاربران می توانند از یک سری افزونه های پیچیده بازی برای تسریع توسعه و موفقیت مستعمرات قمری خود استفاده کنند. بنابراین، ارزش دارایی های آنها به سرعت افزایش می یابد.

از سوی دیگر، مون خود را به عنوان یکی از متاورس NFT منحصر به فرد در فضا قرار می دهد. در نتیجه، بازیکنان می‌توانند منتظر چیزهای بزرگ زیادی در شبکه باشند. اینها شامل تعداد هیجان انگیز NFT های درون بازی برای بازیکنان برای افزایش عملکردشان مانند منابع اکسیژن اضافی، ابزارهای استخراج، تجهیزات حفاری سازگار با ماه و غیره است.

همچنین، با شرکت در مسابقات راز گشایی، سفر به سمت تاریک ماه، و حل تئوری های توطئه، جوایز اضافی در دسترس است. در نهایت، می توانید ماه را به عنوان پایگاهی برای سفر به زمین و دیگر سیارات منظومه شمسی و فراتر از آن قرار دهید. بنابراین، آن را به یک متاورس کاملاً بین سیاره ای تبدیل می کند.

در همین حال، مون در حال برنامه ریزی برای پرتاب در یک لحظه بسیار مثبت است، زمانی که ارزش NFT ها بسیار بالا هستند. با تمام این موارد ذکر شده در بالا، مون در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد تا یکی از داستان های موفقیت بزرگ در فضای متاورس باشد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: Coinquora

منبع