زمان خبر:4 دقیقه قبل

متاورس NFT مبتنی بر بلاک چین، Dvision Network، اعلام می کند که آمادگی دارد دومین فروش زمین را در Polygon Mainnet انجام دهد. برای این منظور، شبکه دیویژن اعلام کرده است که NFT های LAND را که واحدهای حیاتی در متا سیتی ها هستند، برای فروش در بازار بومی دیویژن و OpenSea در تاریخ 27 ژانویه(7بهمن)، ساعت 1 بعد از ظهر UTC توزیع خواهد کرد. 

به طور مفصل، از طریق دومین فروش LAND در OpenSea و Dvision Marketplace، Dvision می گوید که حدود 4651 لات LAND را به فروش خواهد رساند که به طور مساوی بین دو پلتفرم برای شیوه های مشارکت منصفانه توزیع شده است. زمین‌ها در توکن‌های MATIC فروخته می‌شوند و تمام تراکنش‌ها در شبکه اصلی Polygon انجام می‌شوند.

علاوه بر این، شبکه Dvision تصمیم گرفت تا با ارزش‌ترین NFT‌ها را در ایده Play-2-Earn که اخیراً راه‌اندازی کرده است، بگنجاند تا به کاربران برای تلاش‌های Metaverse خود پاداش بدهد. در نتیجه، هر شهر Meta-LANDs به گروه های 40/40/20 تقسیم می شود. برای بررسی ساختار سرزمین ها و مفهوم فراشهرها، بوبورجون مویدینوف(Boburjon Muydinov)، رئیس توسعه کسب و کار در شبکه دیویژن اخیراً به جلسه مصاحبه زنده با پل بارون(Paul Barron) روزنامه نگار، نویسنده و آینده پژوه برنده جایزه پیوسته است. آنها حقایق و بینش های مهم را در مورد دومین فروش زمین در اکوسیستم Polygon فاش کرده اند. 

با توجه به انتشار رسمی، شبکه Dvision جهانی را ارائه می دهد که در آن هر Meta-City LAND، که به عنوان یک پیوند برای اتصال 20 متا-شهر مختلف از طریق برج مرکزی Warp عمل می کند، به سه دسته اصلی تقسیم می شود. 40٪ از لات های LAND به کاربرانی اختصاص داده شده است که NFT های LAND را از طریق فروش LAND خریداری کرده اند در حالی که 40٪ به پاداش های Play-to-Earn برای کاربران اختصاص داده شده است.

20٪ باقیمانده به Dvision و شرکای آن اختصاص داده شده است تا جدیدترین و جالب ترین محتوا را برای کاربران ارائه کنند. با فاش کردن دلیل دومین فروش LAND، بخش به CoinQuora می گوید که این فروش برای توزیع LAND NFT از متا سیتی های توکیو و لندن برگزار می شود که به ترتیب سومین و چهارمین متا سیتی در متاورس آن هستند. 

به علاوه، تمام اقدامات مرتبط با اکوسیستم در بازارهای بومی زنجیره ای Polygon قرار خواهد گرفت تا تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان مجازی را که معمولاً از شبکه اتریوم استفاده می کنند جذب کنند. 

برخلاف اولین فروش زمین که از طریق زنجیره هوشمند بایننس (BEP-721) پشتیبانی شد، این دومین فروش زمین در استاندارد ERC-721 در دسترس خواهد بود. همچنین، NFT های LAND سازگار با ERC-721 در Polygon Mainnet ساخته خواهند شد و دومین شبکه برای سرزمین ها در کنار BSC خواهند بود.

برای جذب شرکای برتر، Dvision با همکاری استودیو Polygon یک “برنامه کمک مالی Polygon LAND NFT” را راه اندازی کرد تا اتاقی را برای تیم های توسعه دهنده Web 3.0 ایجاد کند تا بازی ها، NFT ها، محصولات Web 3.0 و انواع محتوای مفید دیگر را در متاورس دیویژن تولید کنند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع