زمان خبر:5 ثانیه قبل

جمهوری پالائو و شرکت توسعه بلاک چین Cryptic Labs از راه اندازی سیستم نام روت (RNS)، یک برنامه اقامت دیجیتال در روز سه شنبه خبر دادند.
رئیس جمهور پالائو، Surangel S. Whipps Jr برای افتتاح مشارکت بین پالائو، Cryptic Labs و برنامه اقامت دیجیتال تحت حمایت حاکمیت، توافق نامه ای را امضا کرد تا به «تمام کاربران جهانی» اقامت دیجیتال از طریق RNS تحت قانون اقامت دیجیتال این کشور اعطا شود.
جمهوری پالائو در غرب اقیانوس آرام واقع شده و از حدود 340 جزیره تشکیل شده است که 18221 نفر در آن زندگی می کنند. رئیس جمهور ویپس گفت:
“برنامه اقامت دیجیتال ما ظرفیت استانداردهای بین المللی به رسمیت شناخته شده تأیید هویت را خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که پالائو از حاکمیت قانون و یکپارچگی شهرت ما حمایت می کند. ما از همه شهروندان جهانی استقبال می کنیم تا برای شرکت در برنامه اقامت دیجیتال پالائو درخواست دهند.”

برنامه اقامت دیجیتال یک شناسه حقوقی مبتنی بر بلاک چین، اقامت دیجیتال برای دموکراتیک کردن دسترسی به فرصت‌های تجاری جهانی و حکمرانی مبتنی بر جغرافیا برای کمک به تشکیل و عملکرد شرکت از راه دور ارائه می‌کند. همچنین به کاربران امکان می دهد آدرس، خدمات حمل و نقل و تأیید امضای دیجیتال را به دست آورند.
با استفاده از RNS، برنامه اقامت دیجیتال دارای رمزگذاری سرتاسری است که به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان اطلاعات مکان و شناسه را که می‌خواهند با دیگران به اشتراک بگذارند، کنترل کنند. پس از تایید، کاربران یک کارت شناسایی فیزیکی و یک شناسه به عنوان یک NFT دریافت خواهند کرد. این برای تسهیل “تأیید هویت امن و دسترسی به عملکردهای KYC و پایه و اساس شناسه قانونی و تایید در زنجیره” استفاده خواهد شد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

 

منبع