زمان خبر:9 ثانیه قبل

بازی Arcade، یک پلتفرم جدید GameFi، قرار است روش پیشرفته “ارزش کنترل شده پروتکل” را در بخش بازی هایی با قابلیت کسب درآمد معرفی کند. با مدل توکنومیک منحصر به فرد خود، حتی مبتدیان رمزارزی نیز می توانند از بازی های زنجیره ای درجه یک بهره مند شوند.

پروتکل Arcade دور بودجه خود را با جمع آوری ۸ میلیون دلار تکمیل می کند
طبق اعلام رسمی تیم اکوسیستم Arcade، دور تامین مالی استراتژیک آن با موفقیت به پایان رسیده است.

در مجموع ۸,۰۰۰,۰۰۰ دلار از VCهای بسیار معتبر جمع آوری شد. سرمایه‌گذار کهنه‌کار، Merit Circle این دور را رهبری کرد.

سرمایه‌های جمع‌آوری‌ شده از پیشرفت «Mission Pools» پشتیبانی می‌کند، کانسپتی که به هولدرهای رمزارزی اجازه می‌دهد از اکوسیستم‌های برتر بازی برای کسب درآمد بهره ببرند. کاربران فقط باید توکن‌های xARCADE را استیک کنند و این پروتکل رمزارز ARCADE را در انجمن‌های محبوب‌ترین بازی‌های مبتنی بر بلاک چین متعادل می‌کند.

همچنین، کاربران می‌توانند دارایی‌های درون بازی خود را به‌عنوان NFT استیک کنند تا پاداش‌های دوره‌ای اضافی دریافت کنند.

کوین اوکسون (Kevin Oakeson)، یکی از بنیانگذاران Arcade، مطمئن است که این کانسپت بخش GameFi را به نسل های جدیدی از علاقه مندان به رمزارزها معرفی می کند:

mission pools در Arcade، که از طریق درآمد جمع‌آوری شده تأمین می‌شود، این اطمینان را حاصل می‌کند که هیچ‌کس در انقلاب «Game-Fi» جا نخواهد ماند.

نحوه کسب سود از ARCADE  
Marco van den Heuvel، مدیر عامل Merit Circle، اعلام کرد که تیمش علاوه بر تامین مالی، از Arcade در زمینه فناوری بلاک چین و بازاریابی نیز پشتیبانی خواهد کرد:

با کانسپت اصلی آنها، بدون شک Arcade در آینده پیشگام است و شکاف بین DeFi و بازی های با قابلیت کسب درآمد را پر کند. ما در Merit Circle خوشحالیم که نه تنها از Arcade از نظر مالی حمایت می کنیم، بلکه بیشتر در نقش مشاور نیز در کنار آنها هستیم. ما معتقدیم که با همکاری یکدیگر می توانیم صنعت بازی های با قابلیت کسب درآمد را متحول کنیم.

در نتیجه، Arcade یک اکوسیستم چند زنجیره ای مبتنی بر GameFi را معرفی می کند که مانند یک پلتفرم ETF برای هولدرهای ARCADE کار می کند.

در حالی که Arcade در ابتدا در سولانا راه اندازی شد، اما به بلاک چین های اتریوم (ETH)، پالی گان (MATIC)، بایننس اسمارت چین (BSC) و آوالانچ (AVAX) نیز پل خواهد شد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع