زمان خبر:1 دقیقه قبل

جان لجند(John Legend)، خواننده و ترانه سرای آمریکایی، جایگاه خود را در میان سلبریتی‌هایی که به دنیای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هجوم می‌آورند، مستحکم می‌کند و به راه‌اندازی یک پلتفرم جدید NFT برای نوازندگان و دیگر هنرمندان کمک می‌کند.
پلتفرمی به نام OurSong به هنرمندان اجازه می دهد تا آثار خود را توکن کنند و بفروشند و به خریداران امتیازاتی مانند دسترسی به موسیقی منتشر نشده و چت روم های خصوصی اعطا می کند.
این پلتفرم می‌گوید: “اکنون همه می‌توانند داستان‌ها، موسیقی، عکاسی و هر نوع هنری را به کارت‌های معاملاتی NFT به نام Vibes تبدیل کنند. به انجمن‌های چت خصوصی دسترسی پیدا کنید، جایی که می‌توانید با دیگران همفکر خود ملاقات کنید.”
Legend به عنوان مسئول ارشد تاثیر عمل خواهد کرد و وظیفه جذب هنرمندان جدید و هواداران آنها را بر عهده خواهد داشت.
لجند در مصاحبه ای با بلومبرگ گفت که اگرچه بیشتر انرژی ذهنی خود را صرف فکر کردن به موسیقی می کند، اما امیدوار است که این پلتفرم به ارتباط مردم کمک کند.

نام‌های معروفی که به پروژه پیوسته‌اند، از جمله بنیانگذار سرویس پخش موسیقی دیجیتال KKBOX، کریس لین(Chris Lin)، که به عنوان مدیر عامل شرکت جدید خدمت خواهد کرد. کوین لین(Kevin Lin)، یکی از بنیانگذاران پلتفرم پخش زنده ویدیوی توییچ، و بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر در مراحل اولیه Cherubic Ventures، مت چنگ(Matt Cheng) نیز به این تیم خواهند پیوست.
به گفته لین، “این پلتفرم کاربران را ملزم به داشتن کیف پول رمزارزی نخواهد کرد. طبق شرایط خدمات، شما فقط می توانید Vibes را با OurSongDollars (OSD) خریداری کنید. می‌توانید OSD را در OurSong با خرید آن با کارت اعتباری، کارت نقدی، پرداخت سیمی یا کوین USD در کیف پول خود در بلاک چین واریز کنید.”
این نوازنده و هم بنیانگذاران او هیچ جزئیات مالی بیشتری در مورد پروژه ارائه نکردند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع