زمان خبر:2 ثانیه قبل

امروز چهارم مارس 2022(13 اسفند)، تیم پشت Meme Towers، در دبی، امارات متحده عربی، توکن جدید Memeverse خود را راه اندازی کرده است. این جدیدترین پروژه با سرعت تحویل باورنکردنی و نقشه راه رویایی، با موفقیت همراه شد.

Meme Towers مجموعه ای از توکن های غیر قابل تغییر(NFT) است. این آثار هنری دیجیتال بر روی بلاک چین ذخیره شده و بر روی Metaverse ساخته شده اند.

برای روشن‌تر شدن، توکن‌های Meme بر اساس بلاک چین هستند و تیم Meme Towers در نظر دارند تا آخرین فناوری‌های پیشرفته در املاک دیجیتال را با تحولات بازارهای مالی ترکیب کنند.

توکن Memeverse یک توکن مبتنی بر وب 3.0 BEP-20 است که ابزارها و عملکردهای زیادی را به همراه دارد. به همین ترتیب، اکوسیستم برای پشتیبانی از توکن های ERC-20 ، BEP-20 و Polygen در دسترس خواهد بود. در نتیجه توکن قابلیت تعویض مستقیم از کیف پول های سازگار با شبکه های مذکور را دارد.

تیم Meme Towers همچنین در حال برنامه ریزی برای راه اندازی بازار NFT خود است که در آن افراد می توانند املاک و مستغلات و از جمله دارایی های دیجیتال را در Metaverse بفروشند.

تاکنون، Meme Towers از زمان راه‌اندازی خود در دسامبر 2021(آذر)، هفت پروژه را تحویل داده است. یکی از پروژه‌های موفق، فضاهای اجتماعی Metaverse از طریق پلتفرم Spatial.io برای سازمان‌های تجاری، از جمله بانک‌های دارای رتبه برتر در خاورمیانه است. علاوه بر این، Metaverse Social Spaces در بازاریابی کانال و پشتیبانی مشتری استفاده می شود.

علاوه بر این، Meme Towers برنامه‌های بزرگی را در پیش رو، همانطور که در نقشه راه خود ارائه کرده بود، با هدف کمک به جهان در اتخاذ گزینه‌های واقعیت جایگزین مانند VR و AR، فاش کرد.

منبع