زمان خبر:1 دقیقه قبل

شبکه متاورس فرهنگی، The Kingdom، رسماً بودجه 3.6 میلیون دلاری را در دور تأمین مالی خصوصی خود تضمین کرده است. طبق اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط CoinQuora، سرمایه‌گذاران متعددی که معتقد بودند این پروژه در خط مقدم توسعه Web3 قرار دارد، به این بودجه پیوستند.

شبکه Kingdom تبدیل به یک متاورس جهان باز خواهد شد که برای تمرکز بر تجربیات مبتنی بر فرهنگ طراحی شده است. توکن‌های غیرقابل تغییر (NFT) یکی از جنبه‌های اصلی شبکه هستند. علاوه بر این، دارای آواتارهای مختلف NFT است که می توانند در یک محیط دیجیتالی فراگیر با هم معاشرت کنند، بازی کنند و سرگرم شوند.

علاوه بر این، شبکه دارای قطعات زمینی است که کاربران می توانند به اشتراک بگذارند و آنها را قادر به ایجاد ساختارها و مناطق جدید می کند.

جاش کواچ(Josh Kovac)، مدیر ارشد فروش The Kingdom، اظهار داشت:

“کینگدام اولین متاورس در نوع خود خواهد بود که واقعاً از قدرت ذات فرهنگی بهره می برد. چشم انداز ما ایجاد یک مرکز اجتماعی برای همه است، ما می بینیم که کاربران از سراسر دنیا در ساختار این جهان باز مشارکت دارند. Miraijuku با الهام از هیاهوی بی پایان کلان شهرهای آسیایی، اولین شهری است که در The Kingdom رونمایی و باز شد.”

او افزود که کاربران می‌توانند “با دیگران همکاری کنند و خلق کنند، از طریق بازی‌های P2E کسب درآمد کنند یا به سادگی شهر آینده را کشف کنند. ما می‌خواهیم کاربرانمان این آزادی را داشته باشند که تصمیم بگیرند چگونه می‌خواهند پادشاهی و فرصت‌های بی‌پایان آن را تجربه کنند.”

از نظر موارد استفاده، The Kingdom ویژگی های بازی برای کسب درآمد (P2E) خود را برای کسانی که علاقه مند به بازی کردن و ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر هستند، معرفی می کند. از جوایز کاربران می توان برای خرید NFT و ارتقاء شخصیت ها استفاده کرد.

این شبکه همچنین شرکای برند را قادر می‌سازد تا NFT‌هایی را تولید کنند که می‌توانند در یک متاورس جهان باز برای اهداف مختلف فروخته یا استفاده شوند. تیم Kingdom در حال حاضر در حال مذاکره با سازمان‌های مختلف در داخل و خارج از دنیای ارزهای دیجیتال است تا دامنه بازاریابی و فرصت‌های همکاری خود را گسترش دهد. طبق این شبکه، انتظار می‌رود اولین مشارکت NFT در سه ماهه دوم سال 2022(بهار1401) اعلام شود.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع:coinquora

منبع