زمان خبر:3 ثانیه قبل

بنیاد آوالانچ (Avalanche) یک برنامه تشویقی 290 میلیون دلاری را معرفی کرده است که به منظور تقویت توسعه شبکه های زیرمجموعه(subnetworks) در این شبکه است.

این برنامه که آوالانچ مالتی ورس(Avalanche Multiverse) نام دارد، بر روی مجموعه‌ای از پروژه‌ها تمرکز خواهد کرد که حول توکن‌های غیرقابل تعویض(NFT)، امور مالی غیرمتمرکز، بازی و سایر برنامه‌ها می‌چرخند.

بازی برای کسب درآمد(Play-to-earn game) دیفای کینگدومز (DeFi Kingdoms) در حال حاضر 15 میلیون دلار تشویقی دریافت کرده است که در CRYSTAL جدید، توکن جدید و همچنین ارز دیجیتال AVAX تخصیص داده شده است.

Avalanche Multiverse به یک دوره زمانی خاص محدود نخواهد شد. انتظار می رود که این برنامه تشویقی به حداقل شش فاز تقسیم شود.

شبکه های زیرمجموعه، بلاک چین های جداگانه ای هستند که برای موارد مختلف استفاده ایجاد می شوند. پلتفرم های رقیب، مانند پولکادات (Polkadot)، ویژگی مشابهی را ارائه می دهند. شبکه های زیرمجموعه مختلف نیازی به رقابت برای منابع شبکه ندارند، که این امکان راه اندازی تعداد نامحدودی از آنها را برای رسیدن به سطح قابل توجهی از مقیاس فراهم می کند. شایان ذکر است که اگر شبکه های زیرمجموعه نمی خواهند به AVAX Avalanche متصل باشند، می توانند توکن های خود را نیز صادر کنند.

بر اساس داده های ارائه شده توسط DefiLlama، آوالانچ چهارمین پلتفرم بزرگ قراردادهای هوشمند از نظر ارزش کل قفل شده(TVL) است.

آگوست گذشته(مرداد)، بنیاد Avalanche یک مبلغ تشویقی 180 میلیون دلاری برای استخراج نقدینگی را اعلام کرد که به افزایش چشمگیر TVL پروتکل کمک کرده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع