زمان خبر:1 دقیقه قبل

شرکت پشتیبان کاردانو، IOHK، پیشرفت های انجام شده در اکوسیستم کاردانو در ۱۰ روز گذشته را بازگو می کند. قیمت ADA پس از کاهش از سطح ۱/۶۴ دلاری که در ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) به دست آمد، در نزدیکی ۱ دلار شناور است.

IOHK در یک رشته توییت، اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به پروژه‌های ساخت کاردانو را ارائه کرد. این توییت مربوط به Atomic swap ،ADAX Pro ،MinSwap DEX ،Muesliswap، کیف پول Flint و موارد دیگری است که در هفته قبل به نقاط عطف قابل توجهی رسیده‌اند. راه اندازی یک موتور بازی NFT مبتنی بر کاردانو نیز یکی از نکات برجسته هفته قبل بود.

SundaeSwap DEX کاردانو نیز اولین هفته فعالیت خود را تجربه کرد که در آن ۷۱/۶۹ میلیون دلار TVL (کل ارزش قفل شده) و بیش از ۳۰۰ استخر معاملاتی فعال ثبت شد.

نهنگ ها به جمع آوری خود ادامه می دهند
طبق گزارش CoinMarketCap، رمزارز ADA، دارایی اصلی کاردانو، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳/۱۶ درصد کاهش داشته است. در زمان انتشار این مقاله، ADA با قیمت ۱/۰۲ دلار می شود که ۶۶/۹۶ درصد نسبت به بالاترین رکورد خود یعنی ۳/۱۰ دلار در سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور) کاهش داشته است.

با وجود آرامش در قیمت، به نظر می رسد نهنگ های کاردانو در حال ذخیره آن هستند. همانطور که قبلاً توسط U.Today گزارش شد، نهنگ های کاردانو از زمان شروع کاهش شدید قیمت در ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) به طور فعال در حال جمع آوری این رمزارز بوده اند. هولدرهای بزرگ یا نهنگ ها از دوره های ریزش برای جمع آوری رمزارزهای مورد علاقه خود استفاده می کنند.

داده‌های زنجیره‌ای از Santiment نشان می‌دهند که آدرس‌های بزرگ کاردانو که بین ۱۰،۰۰۰ تا ۱ میلیون ADA دارند، موقعیت خود را ۱۱۳% افزایش داده‌اند و با انباشت ۵۳/۶ میلیون دلار از این رمزارز، دارایی‌های خود را بیش از دو برابر کرده‌اند.

بر اساس داده های تحلیلی IntoTheBlock، کاردانو با افزایش کاربران فعال، سیگنال های رشد در شبکه خالص را افزایش می دهد. رشد شبکه خالص IntoTheBlock تصویری از تعامل و رشد کاربران را ارائه می دهد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع