زمان خبر:6 دقیقه قبل

کاربران توییتر به ایمیل OpenSea ارسال شده برای کاربرانی که هنوز لیست های غیرفعال در حساب های خود داشتند، واکنش منفی نشان دادند. در این ایمیل، OpenSea توضیح داد که لیست های NFT های قدیمی هنوز قابل اجرا هستند و باید توسط کاربر لغو شوند زیرا OpenSea نمی تواند آنها را لغو کند. آنها ادعا کردند که این امر به دلیل کاهش قیمت اتریوم (ETH) از فروش هر یک از اقلام به قیمت فهرست غیرفعال جلوگیری می کند.
به گفته شخصی در این خصوص با آیدی @dingalingts و سایر کاربران، این هشدار نتیجه معکوس داشت و لغو فهرست منجر به ایجاد مجدد سفارش شد.شخص دیگری به نام @Dingalingts توییت کرد و از کاربران خواست که «ابتدا NFT خود را به آدرس دیگری منتقل کنید و قبل از لغو فهرست یا فهرست‌های موجود در آدرس اصلی، آنها را لغو کنید».

او از کاربر دیگری به @swolfchan.eth استناد می کند که ادعا کرده است حداقل 15 اتر را از دست داده است.

همچنین در این خصوص توییت های دیگری نیز وجود دارد .درهمین راستا الکس عطاله(Alex Attalah)، یکی از بنیانگذاران OpenSea، به موضوع @swolfchan.eth پاسخ داد و در توییتی نوشت که آنها “تیمی دارند که روی آن کار می کنند و اکنون یک اقدام متقابل انجام می دهند.” @swolfchan.eth پیگیری کرد و پرسید که آیا می تواند انتظار بازپرداخت داشته باشد، اما پاسخی دریافت نکرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع