زمان خبر:11 دقیقه قبل

چهار آلتکوین با ارزش بازار کمتر از 1 میلیارد دلار، توانستند در عرض هفت روز به طور تصاعدی قیمت خود را افزایش دهند. در حالی که دارایی‌های کریپتو بزرگ‌تر، سال 2021 (1400-1399) را با قیمت متوسط ​​به پایان رساندند.

ریلگون (RAIL)، یک پروژه مبتنی بر اتریوم (Ethereum) که هدف آن تامین حریم خصوصی برای ترید و وام دهی در صرافی های غیرمتمرکز (DEX) میباشد، دستاوردهای عظیمی را در هفته گذشته ثبت کرده است.

ریل در 31 دسامبر(10 دی)، از پایین ترین سطح 1.33 دلاری در هفت روز گذشته به 4.15 دلار رسید و 212 درصد افزایش یافت.

ملحق شدن به این رالی ها، راه حل مقیاس پذیری لایه 2 متیس(Metis) است. هدف پروتکل متیس، ارائه کارمزد کمتر و زمان تراکنش سریعتر از اتریوم است، در حالی که همچنان امنیت پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشرو را حفظ می کند. متیس از 85.33 دلار، به بالاترین ترین سطح هفت روزه، 265 دلار رسید که نشان دهنده افزایش 211 درصدی است.

عملکرد ال آی تی (LIT)  نیز به همان اندازه در هفته گذشته چشمگیر بوده است. LIT یک توکن ERC-20 و یک دارایی رمزنگاری بومی در شبکه لیتنتری (Litentry)، تجمیع کننده هویت میان زنجیره ای است. LIT از پایین ترین سطح هفت روزه 0.001 دلاری، به بالاترین سطح 0.003 دلار، به میزان 200 درصد افزایش یافت.

اپن دائو (SOS)، توکنی که برای حمایت از هنرمندان و سازندگان در بازار توکن غیرقابل تعویض(NFT) اپن سی (OpenSea) طراحی شده است، SOS هفته گذشته مطابق با مقدار ETH صرف شده توسط کاربران بازار ایردراپ شد.

SOS از زمان ایردراپ، 320 درصد افزایش یافته و در حال حاضر در هفت روز گذشته 170 درصد افزایش داشته است.

در همین بازه زمانی، اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، 9 درصد کاهش یافت. به طور مشابه، بیت کوین (BTC) در هفته گذشته 6.5 درصد کاهش یافته است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: dailyhodl

منبع