زمان خبر:3 ثانیه قبل

خانه مد لوکس ایتالیایی پرادا (Prada ) و غول پوشاک ورزشی آدیداس (Adidas ) از همکاری خود در ساخت اولین پروژه NFT مشترک بر بستر بلاکچین پالیگان خبر داده اند. آدیداس که پیش از این به دنیای متاورس قدم گذاشته بود، اکنون قصد دارد با همکاری پرادا یک پروژه هنری از توکن های غیرمثلی (NFT) کاربر محور را تحت عنوان Adidas for Prada Re-Source راه‌اندازی کند. به علاوه، این اقدام می تواند نقطه عطف بزرگی برای حضور پالیگان در این عرصه باشد.

این پروژه NFT به دنبال استفاده از مجموعه جدید Re-Nylon برای ایجاد یک اثر هنری دیجیتال در مقیاس بزرگ است. طرفداران هر دو برند می توانند عکس های خود را به شبکه پالیگان ارسال کنند. قرار است 3000 قطعه به صورت جداگانه در قالب NFT ضرب شود. پس از آن، زک لیبرمن (Lieberman )، هنرمند آثار هنری دیجیتال، عکس‌های انتخابی را به صورت کاشی ترکیب و بازسازی می‌کند تا یک NFT غول‌پیکر بسازد.

پالیگان بخش بیشتری از بازار NFT را پوشش می دهد

بلاکچین پالیگان اخیراً اعلام کرده بود که یک انجمن بزرگ برای جامعه گیمرهای هندی ایجاد می کند. پروژه IndiGG، با همکاری Yield Guild Games، یک انجمن بازی برای کسب درآمد است که گیمرها را گرد هم جمع می کند تا از طریق بازی های NFT و Polygon Studios درآمد کسب کنند. شاخه توکن های غیرمثلی و گیمینگ پالیگان اخیراً 6 میلیون دلار برای تقویت بازی های کسب درآمد در هند جمع آوری کرده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع