زمان خبر:3 ثانیه قبل

بیت‌پی (BitPay)، پلتفرم ارائه دهنده خدمات پرداخت، اعلام کرده است که شرکت انرژی استرالیایی 1st Energy از هم اکنون ارزهای رمزنگاری شده ای مثل شیبااینو را از طریق بستر این پلتفرم می پذیرد.

به غیر از شیبااینو، بیت‌پی از ارزهای دیجیتال پیشرو مانند بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، دوج‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، رپد بیت‌کوین و پنج استیبل کوین دلاری BUSD، DAI، GUSD، USDP و USDC نیز پشتیبانی می‌کند.

کمپانی 1st Energy که در سال 2014 تاسیس شد و در حال حاضر به مناطقی مثل نیو ساوت ولز، ویکتوریا و کوئینزلند خدمات رسانی می کند، اولین خرده فروش بخش انرژی در استرالیا است که با مشارکت با بیت‌پی (BitPay) رمزارزها را برای پرداخت می پذیرد. این بدان معناست که مشترکان این شرکت می‌توانند قبض‌های آب و برق خود را با استفاده از هر ارز دیجیتالی که در بیت‌پی پشتیبانی می شود، پرداخت کنند.

ناگفته نماند که بیت‌پی بزرگترین ارائه دهنده خدمات پرداخت بیت کوین و ارز دیجیتال در جهان است که در سال 2011 راه اندازی شد و از دسامبر 2021 (دی ماه) شیبااینو را به لیست ارزهای تحت حمایت خود افزود.

پذیرش ارزهای دیجیتال رو به افزایش است

همانطور که قبلاً هم گفتیم، یک مجموعه جواهرات مستقر در نیویورک به نام SuperJeweler، اخیراً از پذیرش ارزهای دیجیتال، از جمله شیبا از طریق پلتفرم بیت‌پی خبر داد.

آدام آرون، مدیر اجرایی غول سینمای AMC، اواخر ماه فوریه (اوایل اسفند) در توییتر اعلام کرد که این شرکت از تاریخ 19 مارس (28 اسفند) از پرداخت‌های آنلاین مبتنی بر بیت‌پی (BitPay) در برنامه موبایلی و وب‌سایت خود پشتیبانی خواهد کرد.

تیم شیبا اینو هم به تازگی قرارداد همکاری جدیدی با برند مد جان ریچموند امضا کرده است. این مشارکت منجر به راه اندازی یک مجموعه مد در قالب 10000 توکن NFT خواهد شد. نسخه های فیزیکی این توکن ها در فستیوال مد میلان ارائه خواهد شد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع