زمان خبر:7 ثانیه قبل

بر اساس نامه‌ای که سوزان وویچیکی (Susan Wojcicki)، مدیرعامل شرکت یوتیوب اوایل امروز منتشر کرد، این غول پخش ویدیوی آمریکایی می‌تواند به جدیدترین برند بزرگی تبدیل شود که سوار قطار NFT ها می شود.

وویچیکی می‌گوید که شرکت او می‌خواهد به سازندگان محتوا کمک کند تا از فناوری‌های نوظهور استفاده کنند. او به عنوان مثال NFT را ذکر می‌کند:

ما همیشه بر گسترش اکوسیستم یوتیوب تمرکز کرده‌ایم تا به سازندگان کمک کنیم از فناوری‌های نوظهور، از جمله مواردی مانند NFT ها استفاده کنند، و در عین حال به تقویت و بهبود تجربیاتی که سازندگان و طرفداران در یوتیوب دارند نیز ادامه دهیم.

یوتیوب همچنین تحولات جدید در اکوسیستم نوپای Web3 را زیر نظر دارد. این نامه می گوید که Web3 به عنوان “منبع الهام” برای یوتیوب عمل می کند.

در این نامه، وویچیکی همچنین موفقیت YouTube Shorts، رقیب TikTok را نیز برجسته کرده و ادعا کرده است که تا الان ۵ تریلیون بازدید داشته است.

باید دید یوتیوب چگونه به Web3 و NFT ها نزدیک خواهد شد. در حالی که اینها برخی از داغ ترین کلمات حال حاضر هستند، اما پذیرش آخرین ترند های رمزارزی ممکن است لزوما بهترین ایده نباشد. شکست NFT TikTok می تواند یک درس احتیاطی برای سایر شرکت ها باشد. این اپلیکیشن ویدیویی تازه‌کار، مجموعه‌ای از NFT‌ ها را با همکاری هنرمندانی مانند Lil Nas X ،Bella Poarch و Grimes در سپتامبر (شهریور) رونمایی کرد، اما این پروژه به دلیل انتشار “نابسامان” که برخی آن را به عنوان یک “شوخی کامل” توصیف کردند، متوقف شد.

اين مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئوليت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: u.today

منبع