زمان خبر:1 دقیقه قبل

رهبری شرکت هولدینگ شرکت Sega Corporation پیشنهاد کرده است که ممکن است از NFT در بازی‌های مدل بازی برای کسب بر اساس پاسخ کاربران اجتناب کنند.
در جلسه 14 دسامبر(23آذر) با هاروکی ساتومی(Haruki Satomi)، مدیر عامل شرکت Sega Sammy Holdings، کویچی فوکازاوا(Koichi Fukazawa)، معاون اجرایی ارشد، و یوکیو سوگینو(Yukio Sugino)، رئیس شرکت سگا، این سه نفر گفتند که باید به دقت ارزیابی کنند که چگونه به طور بالقوه NFT را جهت عناوین سگا برای “کاهش عناصر منفی” و کار در چارچوب مقررات ژاپن معرفی کنند. مدیران به «واکنش‌های منفی» از سوی کاربران خارج از کشور که در NFT برای گیم‌پلی جایزه دریافت کرده‌اند، اشاره کردند.
سگا گفت: «از نظر NFT، ما می‌خواهیم آزمایش‌های مختلفی را امتحان کنیم و قبلاً مطالعات و ملاحظات مختلفی را آغاز کرده‌ایم، اما در این مرحله درباره [بازی برای کسب درآمد] هیچ تصمیمی قطعی گرفته نشده است».
مدیران افزودند که هر گونه عرضه NFT در بازی های مدل بازی برای کسب درآمد «به جای پرداختن به درون سازمان با شرکای خود در زمینه فناوری ها و دامنه های جدید مطلوب می باشد».

Sega Corporation یک توسعه دهنده بازی مستقر در ژاپن و زیرمجموعه Sega Group Corporation است که در سال 2004 (1383)با Sammy Corporation ادغام شد. این شرکت از زمان معرفی Sonic the Hedgehog در دهه 1990 ، آخرین عنوان سگا، توسعه دهنده بسیاری از بازی های محبوب بوده است. در این سری، Sonic Frontiers، قرار است در سال 2022 منتشر شود. در آوریل 2021(فروردین 1400)، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد از طریق همکاری با توسعه دهنده بازی double jump.tokyo، در حوزه NFT ها گسترش یابد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:cointelegraph

منبع