زمان خبر:2 دقیقه قبل

پس از یک وقفه دو ساله، مجله آمریکایی که به موسیقی، سیاست و فرهنگ عامه اختصاص دارد، رولینگ استون، از بازگشت Rolling Stone Live خبر داد. به گفته این نشریه، رویداد Rolling Stone Live اولین همکاری این شرکت با Coinbase است و این دو شرکت توکن‌های غیرقابل تعویض انحصاری (NFT) را منتشر خواهند کرد.

Rolling Stone Live 2022 امسال توسط Coinbase ارائه خواهد شد، رویداد دارای مجموعه ای محدود از NFT است که توسط 12 هنرمند دیجیتال ساخته شده است

رولینگ استون با کوین بیس همکاری کرده است تا مجموعه انحصاری Rolling Stone Live NFT را با حضور 12 هنرمند دیجیتال در فضای بلاک چین منتشر کند. به گفته رولینگ استون، هنرمندان وظیفه ایجاد NFTهایی را داشتند که لوگوی رولینگ استون را نیز به نمایش می گذاشتند. هنرمندان عبارتند از Deadfellaz، Elise Swopes، Boss Beauties، Kideight، Mikegrillmadeit، Markthehabibi، Domino، Giant Swan، Alida Sun، Jeff Manning، Mister Goldie، و Emonee LaRussa.

مجله آمریکایی می‌گوید این رویداد «نشانه‌ای از آغاز همکاری مستمر» بین رولینگ استون و کوین‌بیس است. در اواخر سال، این اطلاعیه اشاره می‌کند که آثار هنری قبل از اینکه برای خرید از طریق بازار Coinbase NFT در دسترس باشند، انیمیشن خواهند شد. در اعلامیه رولینگ استون توضیح داده شده است: «این نسخه محدود به طرفداران فرصت فوق‌العاده‌ای برای مالکیت بخشی از تاریخ ایجاد شده توسط برخی از تأثیرگذارترین هنرمندان دیجیتال فضای رمزنگاری ارائه می‌کند.

مشارکت با Coinbase و انتشار انحصاری توکن غیرقابل تعویض، اولین باری نیست که رولینگ استون NFT ها را آزمایش می کند. رولینگ استون سال گذشته با پروژه NFT Bored Ape Yacht Club (BAYC) شریک شد و نسخه ویژه کلکسیونر را منتشر کرد. لیزا مایر(Lisa Mayer)، موسس و مدیر عامل Boss Beauties، گفت که تیم او از مشارکت در مجموعه NFT ها هیجان زده است.

مایر در بیانیه ای در مورد اعلامیه در 3 فوریه(14 بهمن) گفت: “داشتن فرصت برای همکاری با یک برند نمادین مانند رولینگ استون و یک شرکت نوآور مانند Coinbase بسیار الهام بخش بوده است.” سازنده Boss Beauties افزود: از اینکه ببینیم چگونه همه چیز با هم ترکیب می شود، هیجان زده هستیم.

امسال، Rolling Stone Live (Rslive2022) اجراهای موزیکال توسط Kaskade، Tinashe، Iann Dior و یک ست دی جی توسط Lil Jon خواهد بود. تا Rslive2022، شرکت‌های Doordash و Twitch با رولینگ استون برای میزبانی جلسات استودیویی در محل کار خواهند کرد. لوگوی Rslive2022 بیشتر نشان می دهد که Coinbase رویداد رولینگ استون لایو امسال را در 12 فوریه 2022(23 بهمن) ارائه می کند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع:news.bitcoin

منبع