زمان خبر:14 دقیقه قبل

گپ اخیراً با راه‌اندازی اولین مجموعه NFT‌ های بازی‌سازی‌شده(گیمیفای)، به فضای توکن های غیرقابل تغییر(NFT) نفوذ کرده است. به گفته این برند جهانی پوشاک، این برای برجسته کردن محصولات نمادین و برند خود به مشتریان تازه و فعلی است. تجربه NFT کلکسیونی بازی‌سازی شده این برند، خلاقیت‌ها را نشان می‌دهد و به مشتریان این فرصت را می‌دهد که نسخه محدودی از هودی‌های کلکسیونی Gap داشته باشند.

گپ با برندون سینز(Brandon Sines)، هنرمند فرانک میمون(Frank Ape)، برای راه اندازی همکاری کرده است. براندون سینز در مورد همکاری خود با Gap اظهار داشت:

“با این همکاری با Gap، چرخه خلاقیت کامل شده است زیرا به من اجازه می دهد تا پیام های زیبای فرانک ایپ را در حین همکاری با یکی از کلاسیک ترین برندهای تاریخ بیان کنم. من نمی توانم بیش از این منتظر بمانم تا قطعات فیزیکی و دیجیتالی را که روی آنها کار کرده ایم با طرفداران Gap و Frank در سراسر جهان به اشتراک بگذارم.”

کریس گوبل(Chris Goble)، مدیر تولید و مدیر کل گپ آمریکای شمالی گفت که این برند همیشه هنر، موسیقی و فرهنگ را در اولویت قرار داده است و سرمایه گذاری جدید در فضای دیجیتال با هنرمندانی مانند براندون سینز، شرکت را هیجان زده می کند.

این شرکت انتخاب کرده است که از بلاک چین منبع باز Tezos برای ایجاد تجربه مشتری مذکور استفاده کند. مشتریان می توانند خرید انحصاری را از فردا در https://www.gap.com/nft شروع کنند. مجموعه‌های دیجیتالی گپ چهار سطح را مشخص می‌کنند: معمولی، نادر، حماسی، و منحصر به فرد. خرید با نرخ قابل دسترس با سطح اول شروع می شود، Common، که از ساعت 9 صبح به بعد فروخته می شود. 

تجربه گیمیفای شده به مشتریان این امکان را می دهد که هنر دیجیتال هودی نمادین Gap را در سطوح معمولی و کمیاب تجربه کنند. این به شما کمک می کند تا فرصت خرید نسخه محدود هنر دیجیتال حماسی و فیزیکی Gap x Frank Ape of Sines را از برندون سینز داشته باشید.

جان استرین(John Strain)، مدیر ارشد دیجیتال و فناوری Gap نیز گفت که این حرکت بخشی از اهداف نوآوری آنها است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع