زمان خبر:1 دقیقه قبل

تیم EverEarn در 28 ژانویه(8بهمن) در ساعت 8 بعد از ظهر UTC راه اندازی شد و بی وقفه رکوردها را شکست. توکن EverEarn قبلاً تقریباً 500000 دلار به صورت BUSD به سرمایه گذاران پرداخت کرده است. سکه EverEarn (EARN) یک پلتفرم زنجیره بلوکی هوشمند بایننس است که برای توزیع ثروت بین سرمایه گذاران با ارائه بالاترین نسبت BUSD به آنها ایجاد شده است.

ماموریت EverEarn

تیم باهوش تجاری EverEarn در حوزه رمزنگاری منفجر شده است و تعداد باورنکردنی 1450 نفر را در کنفرانس ویدئویی در روز پیش فروش جمع آوری کرده است، که هیاهوی باورنکردنی و تب بر روی رویکرد مدل تجاری توکن که واقعاً امور مالی دارندگان را در اولویت قرار می دهد. تنظیم برای اطمینان از بالاترین نسبت BUSD که به دارندگان می رسد زیبا است.

  • 15 درصد از عرضه اولیه توکن در زمان راه اندازی سوخت
  • روزانه 5 میلیون توکن اضافی سوزانده می شود.
  • کیف‌پول‌های تیم در حد ناچیز 5 درصد از کل عرضه هستند.
  • نقدینگی قفل شده، شرط بندی قفل شده، CEX قفل شده و کیف پول های مرده از توزیع جوایز مستثنی هستند.

مدل بازتاب‌های EverEarn تضمین می‌کند که دارندگان EverEarn همچنان به دریافت نسبت فزاینده BUSD به صورت روزانه ادامه می‌دهند و با این حال تیم همچنان به تلاش برای افزایش بیشتر ادامه می‌دهد.

توکن EverEarn با ارزش بازار اولیه 780000 دلار راه اندازی شد و به طور پیوسته در 12 ساعت اول به بیش از 6.5 میلیون دلار بدون اصلاح یا کاهش عمده و بیش از 1700 سرمایه گذار رشد کرد و به رشد خود ادامه می دهد.

رویکرد تجاری تیم EverEarn و استاندارد تهاجمی برای ابزارهای dApp سرمایه گذاران، در حال تغییر ذهن و تغییر ذهن است. مبادله EverEarn در حال حاضر با قابلیت خرید فیات با استفاده از GooglePay، ApplePay، Moonpay، Ramp و VISA، همراه با staking، pooling و Minting NFT که در 4 تا 6 هفته اول عرضه ارائه می شود، EverEarn را حتی بدون استفاده از آن بسیار جذاب می کند. بازتاب عظیم EverEarn کل مالیات 15 درصدی بر روی همه خرید، فروش و نقل و انتقالات، با 11 درصد دلار، 2 درصد برای نقدینگی و عملکردهای خرید و خرید و 2 درصد برای بازاریابی دارد.

اين مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئوليت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: Coinquora

منبع