زمان خبر:2 ثانیه قبل

برنامه زیرساخت پرداخت منبع باز COTI، نقشه راه خود را برای سال 2022 (1401-1400) منتشر کرده است. زیرا قصد دارد خود را به عنوان لایه اول برای پرداخت ها قرار دهد.

نقشه راه امسال COTI

در یک بیانیه مطبوعاتی که با CryptoPotato به اشتراک گذاشته شد، COTI اظهار کرد که در حال ساخت لایه 1 با تراست چین (Trustchain) مبتنی بر DAG است. همچنین قصد دارد با ارائه کیف پول، راهکارهای بانکی، ابزارهای پردازش و غیره، ابزارهای لازم برای پذیرش انبوه را بسازد.

با کمک لایه MultiDAG 2.0، COTI قصد دارد توکن های بیشتری را بر بستر Trustchain خود صادر کند تا توسعه دهندگان، معامله گران و شرکت ها بتوانند توکن هایی با ویژگی هایی مانند مقیاس پذیری، توان عملیاتی بالا، مقرون به صرفه بودن برای پرداخت هایی مانند COTI Pay Business صادر کنند.

گسترش COTI از یک شبکه یک کوین به یک لایه 1 با چندین توکن بر بستر آن برای استفاده توسط مصرف کنندگان و معامله گران در سراسر جهان، هدف اصلی این حرکت است. توسعه MultiDAG 2.0 در حال حاضر در حال انجام است و در سه ماهه سوم سال (تابستان 1401) در شبکه اصلی راه اندازی خواهد شد. در سه ماهه بعدی، COTI به دنبال استفاده از فناوری MultiDAG برای استیبل کوین ها و سایر ارزهای دیجیتال صادرکننده استیبل کوین است که به مشتریان سازمانی خود پیشنهاد می دهد.

COTI و کاردانو (Cardano)

COTI همچنین اظهار کرد که اولین استیبل کوین Cardano Djed را در سه ماهه اول در شبکه آزمایشی عرضه خواهد کرد. پس از انجام ممیزی امنیتی خارجی و دریافت نتایج، به شبکه اصلی که برای سه ماهه دوم سال(بهار 1401) در نظر گرفته شده است، مستقر می شود. سپس تمرکز به مدیریت راه‌انداز نقدینگی Djed و پیاده‌سازی اکوسیستم آن معطوف خواهد شد.

برای افراد ناآشنا، COTI در چندین شراکت استراتژیک در میان پروتکل‌های برجسته DeFi و NFT، مانند ساندای سوآپ (SundaeSwap)، آدا فایننس (Aada Finance)، ایندیگو (Indigo)، دوئکس (DOEX)، آدا سوآپ (AdaSwap)، ارگو دکس (ErgoDEX)، و غیره وارد شده است. هدف اصلی پشت این ادغام‌ها این است که اطمینان حاصل شود که این استیبل کوین پس از راه‌اندازی به‌اندازه کافی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در عین حال باعث افزایش استفاده از آن در چندین پلتفرم می‌شود.

شهاف بار گفن(Shahaf Bar-Geffen)، مدیر عامل و بنیانگذار شبکه COTI، هنگام صحبت در مورد پتانسیل Djed در پادکستی با CryptoPotato اظهار داشت :

Djed قبلاً با بیش از 10 صرافی غیرمتمرکز، در میان 10 صرافی برتر Cardano، مشارکت امضا کرده است. ما معتقدیم که DJED برای اکوسیستم کاردانو همان چیزی است که USDC برای اتریوم دیفای (Ethereum DeFi) است، یعنی توکنی که همه از آن برای ایجاد جفت معاملاتی خود استفاده می کنند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

منبع