زمان خبر:2 ثانیه قبل

گروه موسیقی چندملیتی آمریکایی Warner Music (WMG)، به طور رسمی همکاری خود را با توسعه دهنده بازی های بلاک چین Splinterlands اعلام کرد. این همکاری اولین معامله در نوع خود است که هنرمندان منتخب WMG را قادر می‌سازد تا بازی‌های بلاک‌چین منحصربه‌فرد و بازی برای کسب درآمد (P2E) را به سبک آرکید ایجاد و توسعه دهند.

اوانا روکساندرا(Oana Ruxandra)، مدیر ارشد دیجیتال و EVP توسعه کسب و کار WMG گفت:

“من فکر نمی‌کنم که بتوانیم فرصت عظیم بازی P2E را دست کم بگیریم. با همکاری با Splinterlands برای ساخت بازی‌های توکن‌سازی‌شده سفارشی، جریان‌های درآمد جدیدی را برای هنرمندانمان که به این فضا علاقه‌مند هستند باز می‌کنیم و در عین حال نقش هواداران و جامعه را ارتقا می‌دهیم. همانطور که اکوسیستم Web3 به تکامل خود ادامه می دهد، WMG متعهد است که مطمئن شود موسیقی در مرکز قرار دارد.”

از نظر فناوری، مشارکت Splinterlands و WMG باعث تولید بازی‌های آرکید سازگار با موبایل می‌شود که می‌تواند پذیرش گسترده‌تری را تسهیل کند. از این رو، ایجاد جامعه ،راحت تر از بازی های کسب درآمد سنتی است.

جسی “اگرود” رایش(Jesse “Aggroed” Reich)، بنیانگذار و مدیرعامل Splinterlands توضیح داد:

“گروه موسیقی وارنر پیشرو در صنعت موسیقی است. آنها در حال نوآوری در صنعت موسیقی هستند تا استانداردهای تعیین شده توسط اعضای انجمن وب 3.0 را برآورده کنند. ما از کار کردن با آنها هیجان زده هستیم و من مشتاقانه منتظر همکاری های جدید در تلاقی بازی، موسیقی، رمزنگاری، NFT، defi و بلاک چین هستم.”

در همین حال، این شبکه همچنین قصد دارد قدرت را به بازیکنان بازگرداند. به طور دقیق تر، بازی‌های P2E از فناوری بلاک چین بهره می‌برند تا به بازیکنان پاداش‌هایی مانند NFT بدهند که ارزش واقعی را حفظ می‌کنند. بازیکنان می توانند هر چیزی را که در بازی به دست می آورند، بفروشند و معامله یا اجاره کنند.

منبع