زمان خبر:2 ثانیه قبل

کیم دای جی(Kim Dae-Ji) رئیس آژانس ملی مالیات کره جنوبی این هفته با مدیران مالیاتی بلغارستان و بریتانیا جلسه ای برگزار کرد تا درباره «افزایش طرح های فرار مالیاتی» از طریق استفاده از دارایی های دیجیتال بحث کند.

طبق گزارشی از یک رسانه محلی، آژانس مالیات ملی قصد دارد با بلغارستان و بریتانیا همکاری بیشتری داشته باشد تا افرادی را که از «محصولات مالی جدید» مانند ارزهای دیجیتال برای طفره رفتن از مالیات استفاده می‌کنند، عمدتاً از طریق طرح‌های خارج از کشور، ردیابی کند.

دائه جی هفته گذشته با جیم هارا(Jim Harra)رئیس کمیسیون درآمد و گمرک بریتانیا و دو روز بعد با ژنرال رومن اسپتسوف(General Rumen Spetsov) مدیر آژانس درآمد ملی بلغارستان، دیدار کرد.

بحث ها بر روی ایده به اشتراک گذاری اطلاعات کامل و دقیق درآمدی از افراد مظنون به فرار مالیاتی متمرکز بود.
قوانین مالیاتی کریپتو در کره جنوبی موضوع مهمی در جامعه رمزنگاری محلی است زیرا این کشور دارای یک سیستم نظارتی سختگیرانه و تحت نظارت دقیق برای دارایی های دیجیتال است. آنها توسط مقامات محلی به عنوان پول قانونی به رسمیت شناخته نمی شوند، اما مالکیت و معامله آنها مجاز است.

با این حال، انتظار می‌رود که کره جنوبی به زودی به مرکزی برای ارزهای دیجیتال تبدیل شود، زیرا رئیس‌جمهور جدید این کشور – یون سوک یول(Yoon Suk-yeol)- موضع خود را در حمایت از رمزارزها و ایده‌های خود برای یک سیستم نظارتی بهتر بیان کرده است.

از جمله آن ایده ها افزایش حداقل آستانه برای پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه بر سود از طریق دارایی های دیجیتال و اجازه دادن به عرضه اولیه سکه (ICO) است.

چندی پیش، وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، علم و برنامه‌ریزی آینده کره جنوبی برنامه‌هایی را برای سرمایه‌گذاری ۱۸۷ میلیون دلاری در یک پلتفرم ملی متاورس، که بیشتر برای تقویت محتوای دیجیتال و رشد شرکت‌ها در سراسر کشور استفاده می‌شود، فاش کرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع:cryptopotato

منبع