زمان خبر:3 ثانیه قبل

استارت‌آپ زیرساخت توکن غیرقابل تعویض Rariify، ده میلیون دلار بودجه سری A از Pantera Capital به ارزش 100 میلیون دلار جذب کرده است.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی اخیر، تزریق پول نقد از Pantera Capital عمدتاً برای تأمین مالی تلاش‌های استخدام Rariify و همچنین برای عرضه محصولات با شرکای سازمانی استفاده می‌شود.

آخرین دور تأمین مالی به 2 میلیون دلار جمع‌آوری شده در جریان دور اولیه که در اواخر سال گذشته برگزار شد، اضافه می‌کند که شامل سرمایه‌گذاری‌هایی از Pareto، Eniac Ventures و Protocol Labs بود.

بنیانگذار شرکت، Revas Tsivtsivadze، دیروز در مصاحبه ای با فوربس گفت که هدف Rariify ساده کردن فرآیند خرید و فروش در مورد NFTها است، شبیه به اینکه چگونه Square پذیرش پرداخت را بسیار آسان کرد.

Tsivtsivadze همچنین روند بسیار پیچیده فعلی خرید NFT ها در بازارهای محبوب مانند OpenSea را برجسته کرد و گفت که آنچه در حال حاضر یک فرآیند 14 مرحله ای است را می توان به 3 مرحله ساده کاهش داد.

Rariify در حال حاضر خدمات جاسازی NFT را ارائه می دهد که به هر صاحب وبسایت، خواه یک وبلاگ یا یک فروشگاه آنلاین، این امکان را می دهد تا ویژگی های خرید و فروش NFT ساده را در سایت خود ادغام کند.

این شرکت همچنین یک API متمرکز بر تجارت NFT ارائه می دهد که شرکت های خارجی را قادر می سازد راه اندازی کنند و همچنین بازارهای کاربرپسند را در پلتفرم های خود ادغام کنند. API همچنین امکان استخراج و انتقال NFTها را بین چندین شبکه بلاک چین فراهم می کند.

Pantera Capital با سرمایه گذاری در یک شرکت جدید NFT جهشی از ایمان برداشته است زیرا تعداد خریداران منحصر به فرد NFT در بازار ثانویه در ماه گذشته 12 درصد کاهش یافته است و حجم موتور جستجوی Google برای NFT ها از پایان ژانویه(اوایل بهمن) 60 تا 70 درصد کاهش یافته است. با این حال، بازار حدس می‌زند که این روند موقتی است و نتیجه بحران فعلی روسیه و اوکراین است.

منبع