زمان خبر:46 ثانیه قبل

پلتفرم OpenSea که یکی از محبوب ترین بازارهای NFT به شمار می رود، به تازگی از انتشار نسخه به روز رسانی شده قرارداد هوشمند خود خبر داده است. در نتیجه این اقدام، مجموعه‌های غیرفعالی که قبل از ۱۸ فوریه (۲۸ دی) ایجادشده اند ظرف یک هفته و تا ساعت 2 بعد از ظهر روز 25 فوریه (6 اسفند) به‌طور خودکار از شبکه حذف می شوند.

در بخش دیگری از این ارتقا، همه کاربران OpenSea باید فهرست های NFT خود را که در حال حاضر بر بستر بلاک چین اتریوم قرار دارند، به قرارداد هوشمند جدید منتقل کنند.

پس از انتقال، فهرست NFT تاریخ اصلی ارسال را نشان می دهد. پس از پایان مهلت اعلام شده نیز، کاربران مجاز خواهند بود NFT های حذف شده را در قرارداد هوشمند جدید مجدداً لیست کنند.

در طول این مرحله، OpenSea برای انتقال NFT ها هیچ کارمزدی دریافت نمی‌کند. انتقال فهرست NFTها یک فرآیند دو مرحله ای است. ابتدا کاربر باید به OpenSea رفته و بر روی گزینه “Migrate listings” کلیک کند.

برای مرحله بعدی، کاربر باید با کلیلک بر گزینه ” Confirm” در کنار هر لیست، درخواست خود را تائید کند. پس از آن، پیام موفقیت انتقال ارسال شده و کاربران می توانند لیست خود را با تاریخ انقضای جدید مشاهده کنند.

2 1 - پلتفرم OpenSea نسخه به روز رسانی شده قرارداد هوشمند خود را منتشر کرد

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph

منبع