زمان خبر:2 ثانیه قبل

پروژه World of Women NFT با استارت‌آپ The Sandbox همکاری کرده است تا راهی را برای ترویج فراگیری و حضور زنان در Web3 و متاورس راه‌اندازی کند. این ابتکار که “بنیاد WoW” نام دارد، 25 میلیون دلار بودجه در طول پنج سال دریافت خواهد کرد که این پول صرف آموزش و مربیگری خواهد شد.

هنرمند تصویرگر دیجیتال و سازنده توکن های NFT، یام کارکای (Yam Karkai)، شبکه World of Women را با شریک زندگی خود Raphael Malavieille در ماه ژوئیه (تیر) راه اندازی کرد و مجموعه ای از 10,000 آواتار متنوع زن را در قالب NFT منتشر کرد. به گفته این گروه، تحقیقات منتشر شده در ماه نوامبر (آبان-آذر) نشان می دهد که هنرمندان زن 5 درصد از کل فروش آثار هنری NFT در 21 ماه گذشته را به خود اختصاص داده اند.

World of Women از زمان راه‌اندازی آن، با افزایش قیمت کف ۷.۱ اتریوم (تقریبا ۱۷۵۰۰ دلار) در بازار ثانویه (دی) OpenSea، شاهد صعود چشمگیر به صدر جدول‌های NFT بوده است. این پروژه به‌شدت از تبلیغات توسط ریس ویترسپون، بازیگری که شرکت رسانه‌ای او تحت عنوان Hello Sunshine، با این پروژه در ماه فوریه (بهمن) همکاری کرد، سود برده است.

بنیاد WoW از این بودجه برای راه اندازی یک آکادمی مجازی برای هنرمندان و سرمایه گذاری در فضاهای متنوع و فراگیر در Web3 و متاورس استفاده خواهد کرد. این گروه گفت که هدف آن تشویق مشارکت بیشتر زنان با ایفای نقش به عنوان مرجع رشد و ارائه مشاوره، بودجه، راهنمایی و دسترسی به شبکه سندباکس است. سندباکس یکی از زیرمجموعه های شرکت Animoca Brands غول بازی های بلاکچین است.

دروس آنلاین رایگان در Web3 نیز از طریق تجربه ای همه جانبه در سندباکس ارائه می شود و پس از اتمام دوره، دانش آموزان گواهینامه و “دیپلم NFT” دریافت می کنند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: Coindesk

منبع