زمان خبر:6 ثانیه قبل

استودیوی پلی‌ساید(PlaySide Studios)، بزرگترین سازنده بازی‌های ویدیویی مستقل استرالیا، در توئیتی اعلام کرده است که همکاری آن با توسعه‌دهندگان شیبا اینو (Shiba Inu) به انتشار یک بازی برای کسب درآمد محدود نخواهد شد.

 

این شرکت در مورد توسعه دهندگان Shiba Inu سخنان ستایش آمیزی داشت و ادعا کرد که این تیم “شگفت انگیزترین” تیمی است که تا به حال فرصت همکاری با آنها را داشته است. PlaySide همچنین از همکاری با معاون سابق فناوری ویلیام ولک (William Volk) خشنود است. این کهنه کار صنعت بازی در اواخر نوامبر(اوایل آذر) به عنوان مشاور به شرکت Shiba Inu Games پیوست.

این شرکت پیشرو بازی استرالیایی که هیجان خود را پنهان نمی کند، ادعا می کند که در حال توسعه “چیزی واقعا عالی” است.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، Shiba Inu Games در اوایل دسامبر(آذر) به نیروهای PlaySide پیوست تا بر روی یک بازی موبایلی کار کند که دارای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) از مجموعه شیبوشی (Shiboshi) است.

مدیر عامل PlaySide، گری سکاس (Gerry Sakkas)، این همکاری را “فرصتی ایده آل” برای شرکتش به منظور ورود به فضای ارزهای رمزنگاری شده توصیف کرد.

این شرکت مستقر در ملبورن، که سهام آن در بورس اوراق بهادار استرالیا (ASX) تحت عنوان PLY معامله می شود، در سال 2012 (1390) توسط گروهی از متخصصان باتجربه بازی های ویدیویی راه اندازی شد. PlaySide با شرکت های بزرگی مانند دیزنی (Disney) و پیکسار (Pixar) همکاری داشته است.

پس از عقب ماندن در حوزه متاورس در اواخر سال 2021 (پاییز 1400)، جامعه ای که در پشت ارزهای رمزنگاری شده با بهترین عملکرد سال 2021 قرار دارد، ممکن است به زودی بتواند بخشی از این فعالیت باشد. هفته گذشته، PlaySide همچنین در توئیتی اعلام کرد که بخشی از شیبرس (Shiberse)، یک پروژه متاورس اخیرا اعلام شده است که حول اکوسیستم میم کوین شیبا اینو می چرخد، میباشد. انتظار می‌رود نام رسمی این پروژه متاورس که بسیار شایعه شده است، در آینده نزدیک فاش شود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع