زمان خبر:3 ثانیه قبل

هکرهای بدنام کره شمالی یک کابوس برای بخش DeFi و به طور کلی رمزارزها هستند. دیروز، رهبر رشد شبکه Aztec گفت که چگونه به احتمال زیاد با یکی از آنها برای استخدام مصاحبه کرده است.

“جهان پیامد بزرگی را از دستان من خواهد دید”
آقای وو (Wu) در توییتر داستان خود را در مورد مصاحبه شغلی با یک «توسعه‌دهنده سالیدیتی» به اشتراک گذاشته که قطعاً اشتباه پیش رفته است. او یک متقاضی را از طریق پلتفرم Greenhouse پیدا کرد. این متقاضی ادعا کرد که او یک مهندس سالیدیتی ماهر با بیش از ۶ سال تجربه است.

رزومه او شامل عبارت «جهان پیامد بزرگی را از دستان من خواهد دید» بود. این عبارت برای آقای وو کمی بیش از حد شرورانه به نظر می رسید. با این حال، او به مصاحبه با این متقاضی عجیب و غریب که وانمود می کرد یک مهندس مستقر در انتاریو است، ادامه داد.

همچنین، او دارای ۱۲ commit در GitHub در سال گذشته است که برای یک مهندس معیار بسیار پایینی است. وقتی مصاحبه شروع شد، آقای وو متوجه شد که “بابی سیرا (Bobby Sierra)” دوربین خود را خاموش کرده و تصمیم گرفته از اتاقی با صدای بلند با کارفرمای احتمالی خود صحبت کند.

«آقای سیرا» نتوانست تجربه ادعایی خود را در F2Pool، بزرگترین استخر استخراج اتریوم پوشش دهد. در عوض، او به پروژه های تصادفی DAO و NFT اشاره کرد. همچنین، او در مورد موقعیت مکانی خود دروغ گفت: او از “OK” به عنوان یک کلمه تکمیل کننده استفاده کرد، که اغلب یک اصطلاح رایج میان بومیان کره است.

هکرهای کره شمالی در DeFi: چرا همه از آنها می ترسند؟
زبان انگلیسی او دست و پا شکسته و کاملاً ” فاقد صلاحیت” بود، اما لهجه او شبیه لهجه اکثر مهاجران کره ای نبود. زمانی که او در مورد شغل قبلی خود به مدت ۵ دقیقه سکوت کرد، آقای وو این گفتگو را متوقف کرد.

این گفتگوی عجیب ممکن است یک تلاش مهندسی برای حمله به شبکه Aztec باشد. آقای وو در مورد مسیر دقیق حمله های آینده مطمئن نیست، اما او به ارسال رزومه های مشکوک، تغییرات مخرب در کد پایگاه داده و غیره اشاره کرد.

گروه هکر کره شمالی Lazarus پشت مخرب ترین حملات تاریخ رمزارزی، از جمله هک رونین و مجموعه NFT دزدیده شده از Arthur0x قرار دارد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: U.today

منبع