زمان خبر:19 ثانیه قبل

مایکروسافت جست‌وجو برای یک مدیر توسعه کسب‌وکار جهت تقویت رشد ارزهای دیجیتال و تلاش‌های Web3 خود را آغاز کرده است.

این شغل، که بخشی از تیم هوش مصنوعی و فناوری‌های نوظهور مایکروسافت است، مسئولیت رشد محصولات و خدمات مایکروسافت را به همراه “درکی از بازار وب 3.0” که برای کمک به غول فناوری جهت حرکت در این فضای در حال ظهور مورد نیاز است را بر عهده دارد.

منصوب جدید همچنین به «پایه‌گذاری برای پشتیبانی و اطلاع‌رسانی استراتژی Web 3.0 مایکروسافت» در کنار توسعه بهتر «چشم‌انداز، استراتژی و نقشه راه» برای ساختار مشارکت Web3 مایکروسافت کمک خواهد کرد.

علاوه بر این، این نقش به یک نامزد با “دانش کاری” در مورد سایر فضاهای نوظهور مانند DeFi، NFT و DAO نیاز دارد – که نشان می‌دهد مایکروسافت ممکن است در این فضاها برای رمزگشایی بهترین استراتژی‌های رشد به دقت کار کند.

جستجوی مایکروسافت دیروز زمانی آغاز شد که یکی از بنیانگذاران بخش بلاک چین و رهبر فعلی «تحول دیجیتال» – Yorke E. Rhodes III – این نقش شغلی را در توییتر پست کرد.

اطلاعات کمی در مورد برنامه های مایکروسافت در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاک چین در شرح وظایف فاش شد. با این حال، صفحه لینکدین رودز بینش بیشتری در مورد بخش بلاک چین ارائه می دهد.

در توضیحات آمده است: «به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران و اعضای اصلی تیم که بر استراتژی بلاک‌چین خود تمرکز کرده‌اند، ما در سراسر شرکت به اولویت‌بندی دارایی‌ها و منابع نگاه می‌کنیم تا وضعیت رقابتی را ارتقا دهیم و محصولات را برای افزودن مزایای بلاک چین بهینه کنیم.

خرید غول بازی Blizzard Games توسط مایکروسافت در ماه ژانویه اشاره‌ای به جاه‌طلبی‌های آن در متاورس داشت و نشان داد این ادغام به ارائه «عناصر سازنده برای متاورس» کمک می‌کند – جذابیتی بزرگ برای برندها و شرکت‌هایی که به دنبال بهره بردن از مسابقه زمین دیجیتال هستند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع:finance.yahoo

منبع