زمان خبر:2 ثانیه قبل

فیدلیتی اینوستمنتس، چهارمین شرکت بزرگ مدیریت دارایی در جهان، گفت که قصد دارد دو صندوق قابل معامله در صرافی (ETF) را برای سرمایه‌گذاران ارائه دهد تا در معرض اکوسیستم‌های پرداخت دیجیتال، بلاک چین و کریپتو گسترده‌تر قرار بگیرند.
این شرکت روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که ETF Fidelity Metaverse (FMET) معمولاً حداقل 80 درصد از دارایی ها را در اوراق بهادار مندرج در شاخص Fidelity Metaverse و همچنین رسیدهای سپرده گذاری نشان دهنده اوراق بهادار موجود در این شاخص سرمایه گذاری می کند. Fidelity Crypto Industry and Digital Payments ETF (DIG) دسترسی مشابهی به شرکت های مرتبط با کریپتو، فناوری بلاک چین و پردازش پرداخت های دیجیتال خواهد داشت.

گرگ فریدمن، رئیس مدیریت و استراتژی ETF فیدلیتی در بیانیه گفت: «ما همچنان شاهد تقاضا، به‌ویژه از طرف سرمایه‌گذاران جوان، برای دسترسی به صنایع به‌سرعت در حال رشد در اکوسیستم دیجیتال هستیم، و این دو ETF موضوعی به سرمایه‌گذاران با یک وسیله سرمایه‌گذاری آشنا دسترسی ارائه می‌دهند».
Fidelity گفت که معامله در صندوق ها احتمالاً از 21 آوریل آغاز می شود. هر دو به صورت منفعل مدیریت خواهند شد.
این شرکت که حدود 4.2 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت دارد، در اواخر ژانویه درخواستی برای ETF متاورس ارائه کرد. در همان ماه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از تایید ETF بیت کوین اسپات Fidelity در ایالات متحده خودداری کرد، اگرچه بازوی کانادایی این شرکت در فهرست کانادا قرار دارد.

بخش دیجیتال این شرکت، Fidelity Digital Assets، در سال 2018 راه اندازی شد و دارای حضانت و اجرای معامله برای سرمایه گذاران نهادی است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.
منبع:coindesk

منبع