زمان خبر:4 دقیقه قبل

در چند سال گذشته، غول فروشگاه آنلاین ژاپنی، راکوتن (Rakuten)، پا به دنیای رمزارزها و راه‌حل‌های بلاکچین گذاشته است. در تابستان 2019 (تابستان 1398)، راکوتن یک صرافی رمزارزی راه‌اندازی کرد و در بهار سال 2021 (بهار 1400)، راکوتن به مشتریان اجازه داد رمزارزها را در حساب‌های Rakuten Pay بارگذاری کنند. اکنون این شرکت در حال ورود به دنیای بازی های NFT است، چرا که Rakuten از راه اندازی یک پلتفرم جدید به نام Rakuten NFT خبر داده است.

در این اطلاعیه مطبوعاتی آمده است: “راکوتن NFT سرویسی است که بازاری را برای کاربران جهت خرید NFT و همچنین خرید و فروش همتا به همتای NFT در طیف وسیعی از زمینه‌ها مانند ورزش و سرگرمی، از جمله موسیقی و انیمه فراهم می‌کند.” همچنین دارای یک پلتفرم منحصر به فرد و یک مرحله ای است که کاربران را قادر می سازد تا وب سایت خود را برای صدور و فروش NFT بسازند. Rakuten ID می تواند هنگام خرید استفاده شود و به کاربران امکان می دهد امتیازهای Rakuten را کسب کرده و خرج کنند. هر NFT خریداری شده را می توان به مجموعه ای در صفحه وب خود خریدار اضافه کرد و همچنین می تواند برای فروش در بازار قرار داده شود.”

Rakuten تعدادی از کسب و کارها را دنبال می کند که در طی 12 ماه گذشته بازارهای NFT را راه اندازی کرده اند. شرکت‌هایی مانند Coinbase، FTX، Crypto.com و بسیاری دیگر پلتفرم‌های بازاری را راه‌اندازی کرده‌اند که برای کلکسیون‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) اختصاص داده شده است. علاوه بر این، راکتون NFT با رقابت پلتفرم‌های پیشرو بازار NFT مانند Opensea، Rarible، Looksrare و Magic Eden مواجه است. در اطلاعیه مطبوعاتی Rakuten اشاره شده است که قابلیت ضرب و فروش تا سال آینده در دسترس نخواهد بود.

راکتون NFT قصد دارد مجموعه NFT J.League را راه اندازی کند

این راه اندازی شامل NFT هایی می باشد که انیمیشن Ultraman و Kurogane Hiroshi G1 Gekitoshi را با کارهایی که توسط هنرمند مشهور مانگا هیروشی کوروگان به تصویر کشیده شده بود، به نمایش گذاشته می شود. در نسخه‌های بعدی NFT، راکتون NFT مجموعه‌ای از برنامه‌های TV Asahi Corporation، Under Beasty از Daiki Sound Co.، و NFT‌هایی با شخصیت‌های Tiger & Bunny 2 را به نمایش می‌گذارد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: bitcoin.com

منبع