زمان خبر:6 ثانیه قبل

صرافی جهانی ارزهای دیجیتال کوکوین (KuCoin) قصد دارد فراتر از خدمات معاملات متمرکز برود و بر روی Web3 با بودجه جدید و حمایت شرکت هایی مانند Circle Ventures تمرکز کند.

صرافی رمزارزی KuCoin در ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) به طور رسمی یک دور سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری قبل از سری B را اعلام کرد و ارزش این شرکت را به ۱۰ میلیارد دلار رساند.

جانی لیو (Johnny Lyu)، مدیرعامل KuCoin به کوین تلگراف گفت: آخرین دور تأمین مالی عمدتاً با هدف تقویت مشارکت صرافی با بازیگران اصلی این صنعت و همچنین ترویج پذیرش انبوه رمزارزها است.

“KuCoin از نظر مالی سالم است. […] ما هنوز با بسیاری از VC ها در تماس هستیم و آماده‌ایم تا در آینده ای نزدیک دور سرمایه گذاری دیگری داشته باشیم، تا زمانی که بتوانیم شرکایی را پیدا کنیم که ارزش و دیدگاه مشابهی با ما داشته باشند.”

آخرین دور تأمین مالی KuCoin توسط Jump Crypto، بازوی ارزهای دیجیتال شرکت معاملات کمّی Jump Trading Group انجام می شود. Circle Ventures، بخش سرمایه گذاری ارز دیجیتال استیبل کوین USD Coin (USDC)، در میان سرمایه گذاران جدید در این دور قرار دارد.

سرمایه گذاران موجود شامل شرکت سرمایه گذاری بزرگ IDG Capital و شرکت سرمایه گذاری سهام خصوصی Matrix Partners هستند که در دور سرمایه گذاری ۲۰ میلیون دلاری KuCoin در نوامبر ۲۰۱۸ (آبان ۹۷) نیز شرکت کردند.

به عنوان بخشی از برنامه های KuCoin برای تمرکز بر خدمات معاملاتی غیرمتمرکز و حضور در Web3، این شرکت قصد دارد در کیف پول‌های رمزارزی، خدمات مرتبط با امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، GameFi و پلتفرم‌های توکن های غیرمثلی (NFT) سرمایه‌گذاری کند. این شرکت به ویژه قصد دارد در بازوهای خود مانند KuCoin Labs و KuCoin Ventures و همچنین زنجیره اجتماعی عمومی خود به نام KCC نیز سرمایه گذاری کند.

“تمرکززدایی یک روند غیرقابل توقف است، اما ما معتقدیم تمرکز و تمرکززدایی در آینده با هم وجود خواهند داشت. لیو گفت که KuCoin امیدوار است بتواند نیازهای همه طبقات سرمایه گذاران را برآورده کند.” وی افزود که این شرکت انتظار دارد کیف پول غیرمتمرکز خود را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه کند و همچنین قصد دارد در آینده ای نزدیک، Windwave را نیز در بازار NFT خود راه اندازی کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph

منبع