زمان خبر:3 ثانیه قبل

شرکت موسیقی و سرگرمی آمریکایی بیلبورد فاش کرده است که با گروه موسیقی جهانی (UMG) به منظور ورود به اکوسیستم رو به رشد NFT همکاری کرده است. این شرکت روز چهارشنبه فاش کرد که بیلبورد در حال راه‌اندازی یک پروژه NFT به نام Chartstars است و مجموعه NFT این شرکت از بلاکچین Flow بهره می‌برد. بیلبورد همچنین فاش کرد که NFTهای چارت استارز “هنر و خلاقیت دارای مجوز رسمی می باشند و کلیپ‌های بصری کوتاه از موزیک ویدیوها و عکاسی آلبوم” را ارائه خواهند کرد.

راه اندازی چارت استارز اولین محصول مقیاس پذیر NFT بیلبورد است که برای طرفداران موسیقی طراحی شده است. بیانیه بیلبورد توضیح می‌دهد که چارت استارز مجموعه‌ای از آثار هنری دیجیتال متمرکز بر هنرمندان است که دستاوردها و نقاط عطف در آثار بیلبورد را به یاد می‌آورد. علاوه بر این، شرکت موسیقی و سرگرمی گفت که مشوق هایی در پروژه NFT بیلبود اعمال خواهد شد. مدیران UMG و بیلبورد بر این باورند که NFT ها باعث می شوند که طرفداران بتوانند برای همیشه با هنرمندان مورد علاقه خود مرتبط شوند.

گروه موسیقی یونیورسال (UMG) اخیراً اعلام کرد که در اواسط فوریه (اواخر بهمن) با بازار NFT Curio همکاری کرده است. UMG همچنین یک پروژه سرگرمی Bored Ape Yacht Club (BAYC) را در اواسط نوامبر (اواخر آذر) سال گذشته راه اندازی کرد. مایکل نش، معاون اجرایی استراتژی دیجیتال UMG، گفت که بیلبورد راه‌ جدیدی را برای اتصال طرفداران موسیقی به هنرمندان پیشرو ایجاد کرده است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: bitcoin.com

منبع