زمان خبر:2 ثانیه قبل

به گفته علی سجوانی (Ali Sajwani)، مدیر عامل توسعه املاک و مستغلات DAMAC، شرکت وی در نظر دارد یک پروژه ی متاورسی را در ماه مارس (اسفند) آغاز کند. در صورت راه اندازی این پروژه توسط توسعه دهنده املاک لیست شده در بورس اوراق بهادار لندن، در نوع خود اولین پروژه ی متاورسی منحصر بفرد خواهد بود.

تایید سجوانی مبنی بر ورود برنامه ریزی شده این شرکت به متاورس چند هفته پس از یک نظرسنجی آنلاین انجام شد، زمانی که نشان داد املاک و مستغلات احتمالاً اولین بخشی است که توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را اتخاذ می کند. علاوه بر این، این اطلاع رسانی اندکی پس از آن صورت گرفت که گفته شد خود سجوانی زمینی در متاورس سندباکس خریداری کرده است.

سجوانی برای این تصمیم داماک توضیح می‌دهد:

“در داماک ما به دنبال راه‌های مختلفی برای گنجاندن NFT و متاورس هستیم. همانطور که می دانید داماک نه تنها یک توسعه دهنده املاک چند میلیارد دلاری است، بلکه دارای برندهایی مانند روبرتو کاوالی (خرید شده در سال 2019) است. بنابراین، با اینکه اکثر افراد بدون هدف خاصی از اصطلاح متاورس استفاده می‌کنند، اما ما فکر می‌کنیم که کاربرد آن خیلی بیشتر است و راه‌حلی ارائه کرده‌ایم که در آن دارایی‌های فیزیکی و دیجیتال را برای امکان استفاده متقابل به یکدیگر پل می‌کنیم.

وی افزود که داماک قبلاً راه حلی ایجاد کرده است که پلتفرم های مختلف توسعه دهندگان املاک را که از املاک و مستغلات گرفته تا مد و جواهرات را شامل می شود، یکپارچه می کند. به گفته سجوانی، هدف این است که اینها را به متاورس بیاوریم.

علاوه بر پیشبرد ابتکار متاورس داماک، گزارش Unlock Media گفت که ساجوانی ده درصد از عرضه توکن CBWC را خریداری کرده است. در این گزارش آمده است که مدیر عامل، مجذوب هنر CBWC شده و “شروع به همکاری با آن ها برای افزودن ابزار به NFTها و کمک به ساختن نقشه راه کرده است.”

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: bitcoin.com

منبع