زمان خبر:2 ثانیه قبل

در گزارشی آمده است که یک پلتفرم اشتراک‌گذاری موسیقی همتا به همتا به نام Koong World، اخیراً یک سیستم ثبت حق امتیاز برای جلوگیری از سرقت موسیقی در اداره مالکیت معنوی آثار هنری کره جنوبی به ثبت رسانده است. Kung World می‌گوید این سیستم حق امتیاز آن را قادر می‌سازد تا چالش نقض حق کپی رایت در صنعت موسیقی را حل کند.

ثبت اختراع کمتر از یک سال پس از راه اندازی خود پلتفرم اشتراک موسیقی انجام می شود. از زمان راه اندازی آن در سال 2021، این پلتفرم اکنون دارای بیش از 2 میلیون عضو و بیش از 40000 آهنگ ثبت شده است.

طبق گزارش فورکاست، عنوان ثبت اختراع به کونگ ورلد در 14 آوریل 2021 (25 فروردین 1400) توسط اداره مالکیت معنوی کره اعطا شد. گزارش دیگری توسط FN News می گوید که این سیستم “روشی برای ارائه خدمات انجام شده بر روی سرور یک پلتفرم موسیقی با استفاده از NFT مبتنی بر بلاکچین است.”

کیم هان جو، رئیس هیئت مدیره کونگ ورلد، در نظرات خود پس از ثبت اختراع، توضیح داد که چگونه این پلتفرم به هنرمندان کمک می کند تا از مالکیت معنوی خود محافظت کنند. او در ادامه گفت:

“بر اساس این سیستم، ما فرصتی را برای حل مشکل حمایت از کپی رایت در بازار موسیقی که به سرعت در حال رشد است، و در عین حال برای همه محصولات در تجارت الکترونیکی که به مشکلی در معاملات آنلاین محصولات تبدیل شده است، به کار برده و گواهی های دیجیتال را ارائه می‌کنیم. ما قصد داریم به زودی یک فناوری برای حل مشکلات ارائه آثار تقلبی نیز منتشر کنیم.”

در این گزارش آمده است که سیستم NFT کونگ ورلد، که به عنوان اولین اثر در نوع خود توصیف شده است، انتظار می رود به “تضمین” سودی که نصیب سازندگان موسیقی می شود، کمک کند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: news.bitcoin

منبع