زمان خبر:3 ثانیه قبل

جاستین بیبر، ستاره موسیقی پاپ، یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) از مجموعه Bored Ape Yacht Club (BAYC) به ارزش 1.3 میلیون دلار اتریوم (ETH) در بازار پیشرو OpenSea خریداری کرده است.

NFT به طور قابل توجهی کف قیمت پایین‌تری داشت زیرا هیچ ویژگی نادری ندارد، به همین دلیل است که برخی از کاربران توییتر استدلال می‌کنند که سازنده آهنگ معروف «Stay» «گول» خورده است.

یبر، که اخیراً اولین موسیقی‌دانی است که ده آهنگ با بیش از یک میلیارد استریم در Spotify به دست آورده است، تنها ستاره‌ای نیست که به Bored Ape Yacht Club ملحق شده است.

در اواخر دسامبر(اوایل آذر)، رپر امینم یک BAYC NFT را به قیمت 462000 دلار خریداری کرد و به افراد مشهور دیگری مانند استف کری و پست مالون پیوست.

اوایل این هفته، یک کلیپ بسیار معذب کننده از پاریس هیلتون و مجری برنامه گفتگوی جیمی فالون که NFT های خود را به غیر مشتاقانه ترین شکل ممکن به نمایش گذاشتند، در فضای مجازی پخش شد و انتقادات شدیدی را در توییتر برانگیخت. حتی حامیان ارزهای دیجیتال نیز نمی‌توانستند این بخش را بسیار ناامیدکننده ندانند.

fallon - جاستین بیبر،فوق ستاره موسیقی پاپ، 1.3 میلیون دلار برای یک NFT خرج کرد

Bored Ape Yacht Club از 10000 تصویر منحصربفرد از نخستی‌سانان کارتونی تشکیل شده است که به عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض در بلاک چین اتریوم ساخته شده‌اند.

شایعه شده است Yuga Labs، شرکتی که در پشت پرطرفدارترین مجموعه NFT قرار دارد به دنبال رسیدن به ارزش 5 میلیارد دلار است که آن را به یکی از بزرگترین برندهای وب 3 تبدیل می کند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع:u.today

منبع