زمان خبر:3 ثانیه قبل

تیم یکی از بزرگترین بازارهای NFT یعنی LooksRare، نقدینگی ۳۰ میلیون دلاری اتریوم را تایید کرده که باعث خشم جامعه شده است.

استیک رمزارز های LOOKS
طبق ساختار رسمی کارمزد بازارهای NFT، تیم پروژه میلیون‌ها دلار جایزه WETH را با استیک رمزارز های LOOKS به دست آورده است. هر زمان که کاربران NFT های خود را می فروشند، پاداشی به صورت رمزارز های LOOKS دریافت می کنند که معمولاً به عنوان جبران هزینه عمل می کند.

رمزارز های ناشناس استیک شدند و به تیم این بازار اجازه داد تا تعداد زیادی wrapped Ethereum را دریافت کند، که بعداً از طریق یک راه‌حل ترکیب کردن رمزارز ها آنها را نقد کردند.

یکی از اعضای تیم LooksRare بعداً در حساب توییتر خود نوشت که این تیم بیش از نیم سال بدون هیچ گونه مزایا، حقوق یا پاداشی کار کرده است. وجوهی که از این پلتفرم خارج شد بین ۱۰ عضو بازار توزیع می شود، در حالی که برخی از این وجوه قبلاً برای خرید NFT های مختلف استفاده شده است.

جامعه از این پاسخ خشنود نشد و از تیم خواست که به جای حفظ میلیون ها دلار اتریوم، یک بازخرید از رمزارزهای LOOKS انجام دهد. به دلیل نقدینگی زیاد، رمزارز اصلی این پلتفرم، LOOKS، در عرض چند ساعت بیش از ۱۵ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: u.today

منبع