زمان خبر:3 ثانیه قبل

علاقه‌مندان به رمزارز، تمام 54995 قطعه از مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض Pixar Pals را در عرض 24 ساعت پس از راه‌اندازی آن در بازار کلکسیون‌های دیجیتال Veve، خریداری کردند. این دراپ شامل شخصیت‌های نمادین و لحظاتی بود که توسط استودیوی انیمیشن پیکسار(Pixar Animation Studio) خلق شده‌اند، از جمله شریف وودی(Sheriff Woody)، مایک وازوفسکی(Mike Wazowski)، لایتنینگ مک‌کوئین(Lightning McQueen)، The House from Up و ادنا مد(Edna Mode). کاربران، NFT های خود را از یک جعبه مجهول خریداری کردند، به این معنی که آنها یک مجموعه تصادفی را به عنوان بخشی از مجموعه دریافت می کنند و تا پس از پرداخت نمی دانند کدام مجموعه کلکسیونی را دریافت خواهند کرد.

 

لیست قیمت برای هر Pixar NFT، تعداد 60 سنگ گرانبها (60 دلار) بود. با ضرب مجموعه فروخته شده در قیمت جواهر فهرست شده آنها، تخمین زده می شود که این مجموعه NFT معادل 3.3 میلیون دلار فروخته شده است. در زمان انتشار این مطلب، اقلام موجود در Pixar drop تا 350 سنگ قیمتی در بازار ثانویه به فروش می‌رسند. NFT ها در VeVe، در GoChain مینت شده اند. توسعه دهندگان آن ادعا می کنند که این بلاک چین سریع، سازگار با محیط زیست و 100 درصد با اتریوم (ETH) سازگار است.

سنگهای گرانبها (Gems)، توکن‌های درون‌برنامه‌ای VeVe هستند که می‌توان آن‌ها را با دارایی‌های دیجیتال بر اساس ۱:۱ با دلار آمریکا مبادله کرد. با این حال، توانایی تبدیل مجدد سنگهای قیمتی به فیات هنوز در مرحله آزمایش است. این به این دلیل است که در حال حاضر انگیزه مرتبط با نگهداری توکن‌های OMI وجود دارد که توسط والدین VeVe، یعنی ECOMI ایجاد شده‌اند.

هر زمان که از سنگهای قیمتی برای خرید NFT استفاده می شود، 100 درصد ارزش معادل OMI از منبع توکن سوزانده می شود در حالی که کلکسیون دیجیتال به حساب کاربر منتقل می شود. به همین ترتیب، OMI را می توان به سنگ های قیمتی تبدیل کرد، اما برعکس، به دلیل گمانه زنی ها مبنی بر اینکه ممکن است قیمت اولی را کاهش دهد، انجامش ممکن نیست.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.

منبع: cointelegraph

منبع