زمان خبر:1 دقیقه قبل

گِرِگ شوئن (Greg Schoen)، سرمایه‌گذار قدیمی بیت‌کوین، اعلام کرده است که توئیت افسانه‌ای او، که در آن پشیمانی خود را از فروش زود هنگام بیت کوین ابراز کرده است، اکنون برای حراج در بازار بزرگ NFT، پلتفرم OpenSea در دسترس است.

 

 

او می‌گوید که «انبوهی از مردم» چنین ایده‌ای را پیشنهاد کرده‌اند، با این حال این واقعیت که کسی می‌خواهد توئیت او را که در سال 2011 زده بود، بخرد، شوئن را غافلگیر کرده است. همانطور که U.Today گزارش داد، جک دورسی، مدیرعامل سابق توئیتر و چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، از جمله کسانی بودند که سال گذشته توئیت های معروف خود را به عنوان NFT به حراج گذاشتند.

آموزش اهمیت HODLing (نگهداری)

در می 2011 (اردیبهشت 1390)، زمانی که بیت کوین به 8 دلار رسید، شوئن در توئیتی فروش 1700 بیت کوین به قیمت 0.3 دلار به ازای هر واحد را اعلام کرد که آن ها را به قیمت 0.06 دلار خریده بود. اگر اون همان بیت کوین ها را تا به امروز نگهداری می کرد، اکنون 68 میلیون دلار ارزش داشتند.

 

Screenshot 2022 02 05 at 00 56 14 Every Bitcoiners Worst Nightmare Becomes an NFT 300x136 - بدترین کابوس طرفدار قدیمی بیت کوین تبدیل به یک NFT می شود

 

در تمام این سال‌ها، داستان شوئن به عنوان یک داستان هشداردهنده برای آن دسته از بیت‌کوین‌ دارانی بوده است که قدرت HODLing را زیر سوال می‌برند.البته این سرمایه‌گذار قدیمی، جامعه رمزارزها را به‌خاطر کینه توزی رها نکرد و در توئیتر به فعالیت خود ادامه داد.

در دسامبر 2017 (آذر 1396)، ماهی که بیت کوین برای اولین بار به 20,000 دلار رسید، شوئن در توئیتی نوشت که “خیلی وقت است که از زمان فروش آن ها میگذرد.” در آن زمان، او گفت که هنوز مقداری رمزارز دارد، اما موجودی‌هایش “بسیار کم” بود. در سپتامبر 2018 (شهریور 1397)، شوئن توئیت کرد که بیت کوین های باقی مانده خود را به قیمت 15,000 دلار فروخته است تا وام های دانشجویی اش را پرداخت کند.

شوئن هیچ تفکر غیر طبیعی در این باره ندارد و ادعا می کند که اگر با قیمت 0.30 دلار فروخته نمی شد، وسوسه می شد که در هر نقطه عطف قیمتی بفروشد:

“اگر به معنای واقعی کلمه نمی دانستید که قرار است مانند یک موشک رشد کند، در هر نقطه عطفی وسوسه می شوید که بفروشید.”

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی باشد.

منبع: u.today

منبع