زمان خبر:3 ثانیه قبل

در میان رقابت بازی های بلاکچینی با یکدیگر، در یک گوشه رینگ، Axie Infinity با 620 میلیون دلار fh شکست مواجه شد. در گوشه دیگر، بازی دیگری برای کسب درآمد (P2E) از Wax Studio که ادعا می‌کند امن‌تر از آکسی است و دارای دسته‌ای از توکن‌های NFT می باشد، دنبال پیروزی در این میدان می باشد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی این شرکت، Blockchain Brawlers استودیو Wax تنها در یک هفته 357 میلیون دلار از حجم معاملات کسب کرده است.

از زمانی که نسخه بتای بازی در 30 مارس (10 فروردین) روی بلاکچین Wax منتشر شد، بازیکنان به طور متوسط ​​روزانه 3200 BRWL، توکن اصلی بازی را کسب کردند. استودیو Wax وابسته به World Asset eXchange (WAX) است.

مایکل روبینلی (Michael Rubinelli)، رئیس استودیو Wax، از طریق تماس تلفنی به CoinDesk گفت که بازی شرکتش “به صورت آنی” به بازیکنان اجازه می‌دهد تا خریدها را از طریق بلاکچین Wax در گیم پلی پیاده‌سازی کنند. بازیکنان در Blockchain Brawlers تجهیزات NFT را به صورت WAX، توکن اصلی زنجیره، یا BRWL، توکن اصلی بازی، خریداری می‌کنند و برای کسب پاداش‌های BRWL با سایر بازیکنان مبارزه می‌کنند.

روبینلی ادعا می کند که هک شدن در اکوسیستم Blockchain Brawlers اتفاق نمی افتد. زیرا لایه 1 یا بلاکچین پایه که از بازی او پشتیبانی می کند احتمال هک شدن آن را کاهش می دهد. آکسی اینفینیتی از طریق پل رونین مورد حمله قرار گرفت که کاربران را قادر می‌سازد وجوه خود را بین شبکه رونین و اتریوم منتقل کنند. با این حال، وکس پل مخصوص به خود را با زنجیره BNB بایننس دارد. روبینلی گفت که به زودی پلی بر روی اتریوم یز خواهیم داشت.

اغلب بازیکنان در بازی‌های P2E دارایی‌های خود را به بازیکنان دیگری اجاره می‌دهند که توانایی خرید NFT‌ها را ندارند، که به این معنی است که اجاره‌کنندگان ممکن است درگیر ساعت‌های طولانی گیم‌پلی با هزینه کمی شوند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی گرم متاورس نمی‌باشد.
منبع: Coindesk

منبع